Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:09:52 GMT

درآمدهای مالیاتی در لرستان ۷۱ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۲۹۸

درآمدهای مالیاتی در لرستان ۷۱ درصد افزایش یافت

به گزارش روز یکشنبه ایرنا سمانه حسن پور در جلسه ستاد درآمد استان افزود: این در حالی است که درآمدهای حاصل از مالکیت دولت در استان طی این مدت حدود ۶۳۶ میلیون ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر تمرکز بیشتری روی منابع جدید دولت در راستای افزایش تحرک اقتصادی اظهار داشت: درآمدهای استانی باید در پنج ماهه نخست امسال به چهار هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال می رسید که تاکنون حدود سه هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال آن محقق شده و این به معنای عدم تحقق ۹ درصد از این درآمدها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن پور یادآور شد: درآمدهای استانی درآمدهایی است که بواسطه قانون محاسبات عمومی مبنای قانونی برای آن وجود دارد و نمی توان در استان درآمدی را حذف و یا اضافه کرد.

وی با اشاره به درآمدهای عمومی مصوب سال ۱۴۰۰ در لرستان نیز اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال در این ردیف برای استان مصوب شده است تا پایان مردادماه امسال بیش از سه هزار و ۹۴۸ میلیارد ریال وصول شده و نسبت به پنج ماهه نخست سال گذشته ۵۳ درصد افزایش داشته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان ادامه داد: از کل درآمدهای وصولی استانی تا مرداد ماه سال جاری ۹۴/۹ درصد مالیاتی، ۵/۳ درصد درآمدهای حاصل از خدمات و فروش کالا، ۳/۱ درصد درآمد حاصل از جرائم و خسارات و مابقی متفرقه بوده است.

حسن پور تصریح کرد: همچنین درآمدهای حاصل از خدمات و فروش در لرستان تا پایان مرداد ماه امسال ۱۳۹ میلیارد و ۱۲۳میلیون ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش دارد.

وی گفت: درآمدهای حاصل از جرائم و خسارات در استان تا پایان مردادماه سالجاری حدود ۴۹ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد و درآمدهای متفرقه نیز در همین مدت ۶۰ درصد کاهش داشته است.

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه مالیات اعتبارات لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه مالیات اعتبارات سازمان برنامه و بودجه مالیات اعتبارات لرستان درآمدهای حاصل میلیارد ریال سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • درآمدهای نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد