Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@21:40:19 GMT

مهدی قائدی تیتر یک رسانه‌های اماراتی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۴۲۸

مهدی قائدی تیتر یک رسانه‌های اماراتی

نشریه های امارات به تمجید از ستاره ایرانی شباب الاهلی پرداختند

 

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال شباب الاهلی شب گذشته در هفته چهارم لیگ برتر امارات مقابل شارجه قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 3 کامبکی رویایی داشت و موفق شد پیروز میدان شود.

شباب الاهلی در این بازی با نتیجه 3 و 2 عقب بود ولی با درخشش مهدی قائدی در کمتر از 10 دقیقه بازگشتی رویایی یا همان «ریمونتادا» داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی سازنده گل سوم تیمش بود و گل چهارم پیروزی بخش شباب الاهلی را در دقیقه 3+90 به ثمر رساند.

در همین رابطه نشریه «الاتحاد» در تمجید از ستاره ایرانی نوشت: مهدی قائدی دو گل برای شباب الاهلی به ثمر رساند ریمونتادای تیمش را مقابل شارجه رهبری کرد و با نتیجه 4 بر 3 پیروز شدند.

شبکه ورزش ابوظبی هم به تمجید از درخشش مهدی قائدی ستاره ایرانی شباب الاهلی پرداخت و با تیتر جالب «مهدی 3 امتیاز بازی را به مهدی تقدیم کرد» به این موضوع پرداخت.

نام سرمربی ایرانی الاصل شباب الاهلی مهدی علی است. قائدی در این بازی با درخشش فوق العاده اش بهترین بازیکن زمین نیز شد.

سایت «الکره الاماراتیه» هم به تمجید از ستاره ایرانی شباب الاهلی پرداخت و نوشت: نیمار ایران شباب الاهلی را در پیروزی مقابل شارجه رهبری کرد.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد نمک به زخم هوادار؛ تمامش کنید، استقلال با شما هیچ حال و آینده ای ندارد اعتراض گسترده هواداران پرسپولیس به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در فضای مجازی بارسلونا علاقه مند به جذب رحیم استرلینگ و پل پوگبا رقم دقیق قرارداد مسی با پاری سن ژرمن؛ 110 میلیون یورو خالص برای سه فصل! عبدالعلی چنگیز مقابل دوربین طرفداری: مدیریت به حرف زدن نیست، ضعف مدیریت هوادار را اذیت می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ستاره ایرانی شباب الاهلی مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود

اکبر قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در سطح استان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته خدام روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت وارد استان می‌شوند و در تمامی شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر افزود: برنامه‌ها تا روز سه شنبه یکم خرداد ماه ادامه دارد و در این مدت خدام حرم رضوی در ۶۵ شهر و روستا حضور پیدا می‌کنند.

قائدی ادامه داد: در این مدت بیش از ۴۵۰ برنامه در نقاط مختلف استان با حضور خدام و پرچم بارگاه رضوی توسط خادم یاران و یاوران رضوی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این برنامه‌ها ۱۳۵ خادم اجرایی در سطح استان حضور فعال دارند.

کد خبر 6097634

دیگر خبرها

  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • تمجید ویژه از یک پرسپولیسی‌؛ او مدعی آقای گلی است!
  • تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم