Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات جهانی کشتی آزاد به میزبانی اسلو نروژ از ۱۰ مهرماه آغاز می‌شود که اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به رقابت اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم در نخستین روز مسابقات پرداخت.

اتحادیه جهانی کشتی در این خصوص نوشت: دیوید تیلور از آمریکا و حسن یزدانی از ایران به عنوان  فوق ستاره‌های کشتی و جنو پتریاشویلی از گرجستان و طاها آکگول از ترکیه رقابت‌های خود را از اولین روز مسابقات کشتی آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده ۳ مدال طلای المپیک و دارنده ۱۱ عنوان قهرمانی جهان در اولین روز در اسلو روی تشک می‌روند. تیلور، یزدانی و آکگول ۳ مدال‌آور طلایی المپیک هستند که ۱۰ مهرماه با حریفان مبارزه می‌کنند. در کنار آنها باید به رقابت کایل داک آمریکایی دارنده ۲ عنوان قهرمانی جهان و پتریاشویلی دارنده ۳ عنوان قهرمانی جهان اشاره کرد.

طرفداران کشتی به سختی می‌توانند فضایی پیدا کنند که در روز نخست ستاره‌ای روی تشک نباشد اما موضوع اصلی در واقع در مورد چهارمین دیدار بین تیلور و یزدانی قهرمان و نایب قهرمان المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم خواهد بود. هر ۲ ستاره در سید یک و ۲ این وزن قرار می‌گیرند که اگر هر دو در مسیر پیش رو موفق عمل کنند دوباره در فینال مقابل هم مبارزه می‌کنند. برد تیلور (مرد جادویی) در توکیو سومین برد پیاپی وی بر یزدانی (بزرگترین greatest) دارنده دو قهرمانی جهان و دارنده مدال طلای المپیک ریو بود.

یکی دیگر از ورزشکارانی که باید در وزن ۸۶ کیلوگرم به او توجه کرد آرتور نایفونوف روسی است. وی در بازی‌های المپیک توکیو موفق به کسب مدال برنز شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن یزدانی دیوید تیلور کشتی آزاد مسابقات جهانی نروژ قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور

دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

 یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

در حال حاضر ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران انتخاب نشده و تعیین تکلیف این وزن به وضعیت مصدومیت یزدانی و تصمیم نهایی کادر فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی دارد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!