Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:40:17 GMT

حادثه مرگبار برای دوچرخه سوار نامدار دانمارکی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۵۹۹

حادثه مرگبار برای دوچرخه سوار نامدار دانمارکی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از اسپورتال، تلویزیون دانمارک تایید کرد که کریس آنکر سورنسن دوچرخه سوار حرفه ای روز شنبه در بلژیک درگذشت.

سورنسن ۳۷ ساله در مسابقات جهانی در حین دوچرخه سواری پس از برخورد با اتومبیل در نزدیکی شهر زیبروگه جان سپرد.

سورنسن که بیشتر دوران حرفه ای خود را با تیم های CSC و Saxo Bank گذراند، یکی از معتبرترین دوچرخه سواران پیلوتون بود و عنوان قهرمانی مسابقات جاده ای دانمارک را به دست آورد و در توردوفرانس نیز حاضر بود و در جیرو ایتالیا نیز رقابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریس آنکر سورنسن برای مسابقات جهانی دوچرخه سواری در بلژیک به عنوان کارشناس دعوت شده بود. شنبه او در حال دوچرخه سواری بود و با خودرو برخورد کرد و بعداً بر اثر جراحات جان باخت.

پس از انتشار خبر درگذشت وی، ورزشکاران و فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در سراسر جهان به جان باختن این ورزشکار واکنش نشان دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای دانمارک دوچرخه سوار حادثه مرگبار مسابقات جهانی اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی سازمان همکاری شانگهای دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....

همشهری آنلاین - حوادث: چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه،‌ ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد. با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می کرد اما به خاطر رفتارهای نامناسبی که داشت اخراجش کردم. بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

کد خبر 847306 برچسب‌ها فراجا قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد