Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@21:48:14 GMT

پیام تسلیت رئیس مجلس درپی درگذشت آیت الله موسوی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۶۴۹

پیام تسلیت رئیس مجلس درپی درگذشت آیت الله موسوی

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت آیت‌الله میرفخرالدین موسوی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و‌ اناالیه راجعون

رحلت عالم گرانقدر آیت‌الله میرفخرالدین موسوی ننه‌کران نماینده مجلس‌ خبرگان رهبری و نماینده ادوار اول، سوم و پنجم مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تالم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان‌ در طول عمر خویش تلاش‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف به ویژه نشر معارف دینی و فرهنگی  و رسیدگی به امور مردم و محرومان در استان ولایتمدار و متدین اردبیل داشتند که نتایج آن ماندگار خواهد بود.

ضمن عرض تسلیت این عالم وارسته  به روحانیت وحوزه‌های محترم  علمیه، مردم شریف استان اردبیل، بیت معزز و  خاندان محترم، برای ایشان علودرجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و احر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقرقالیباف

رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

منبع: فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس مجلس قالیباف آیت الله موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس‌جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست‌جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد