Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طهمورث فتاحی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۲۵۰ هزار تن خوراک ماهی در این استان تولید می‌شود.

او با اشاره به وضعیت صنایع تبدیلی محصولات دامی و کشاورزی در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ کارخانه در زمینه فرآوری محصولات کشاورزی و دامی استان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بهره برداری از هشت طرح‌ صنایع تبدیلی در چهارمحال و بختیاری

فتاحی با بیان اینکه هشت کارخانه تبدیلی در حوزه لبنیات در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: پنج کشتارگاه دام، سه کشتارگاه طیور و پنج واحد بسته‌بندی گوشت در این استان مشغول به فعالیت می‌باشند.

او با اشاره به فعالیت ۱۳ کارخانه تولید خوراک دام افزود: نیاز خوراک ماهی در استان بیش از ۲۵ هزار تن است.
فتاحی با بیان اینکه زنجیره ارزش فرآوری ماهی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: خوراک شیلات داران ۲۶ استان در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود.
انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خوراک ماهی جهاد کشاورزی صنایع تبدیلی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد