Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یداله شرفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دریابانان استان بوشهر با رصد لحظه به لحظه نوار مرزی عرصه را برای قاچاقچیان و مخلان اقتصاد تنگ کرده‌اند و شاهد کشفیات زیادی در این حوزه هستیم.

وی اضافه کرد: دریابانان بوشهر با اشرافیت اطلاعاتی با هرگونه اقدامات سودجویانه و غیرمجاز به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهند کرد و در پاسداری از مرزهای جنوب کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده دریابانی استان بوشهر از شناسایی و توقیف شناوران در امر قاچاق کالا در استان خبر داد و بیان کرد: استیفای حقوق دولت و حقوق مرزنشینان، تأمین نظم و امنیت مرزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر از الویت‌های مرزبانی است.

وی افزود: طی هفته گذشته، ۳۳ هزار و ۳۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۲ هزار عدد لوازم جانبی موبایل، ۶۲ دستگاه لب‌تاب، ۱۲ هزار ثوب پوشاک، ۴۱ دستگاه دوربین مداربسته و صدها قلم کالای قاچاق کشف شده است.

شرفی با اشاره به دستگیری هشت متهم در این رابطه، تصریح کرد: توقیف شش فروند شناور متخلف، از دیگر اقدامات دریابانان استان بوشهر طی هفته گذشته بوده است.

وی افزود: یک فروند قایق با موتور ۳۵۰ اسب بخار متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر همراه با یک قبضه اسلحه کلاشینکف مسلح، دو کیلوگرم مواد مخدر و ۱۰۰ لیتر بنزین در سواحل آب‌های کنگان به صورت رها شده توسط نیروهای گشتی دریابانی استان کشف و ضبط شد.

شرفی ارزش این کشفیات را ۳۳۳ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال عنوان کرد.

کد خبر 5308114

منبع: مهر

کلیدواژه: دریابانی استان بوشهر بوشهر قاچاق مرزبانی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اردبیل اربعین حسینی گرگان اربعین 1400 واکسیناسیون ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران