Web Analytics Made Easy - Statcounter

پذیرش مقاله برای حضور در سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی آغاز شد.

به گزارش برنا، دکتر حسین زارعیان دبیرکل سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی از آغاز پذیرش مقاله برای بزرگ‌ترین رویداد علمی ورزش کشور خبر داد و اظهار داشت: این همایش باهدف گردهم آوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده ورزش ایران، با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با شعار «فعالیت بدنی و عصر مدرن» با حضور برترین استادان و صاحب‌نظران علوم ورزشی داخل و خارج از کشور در تاریخ 16 لغایت 18 اسفندماه 1400 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی با محوریت فعالیت بدنی و تندرستی، ارتقای عملکرد در ورزش قهرمانی، آسیب ورزشی و حرکات اصلاحی، مدیریت و سیاست‌گذاری در ورزش، جنبه‌های رفتاری تمرین و فعالیت بدنی، جنبه‌های رفتاری تمرین و فعالیت بدنی، ورزش معلولین، جامعه‌شناسی و روانشناسی ورزشی، بیومکانیک ورزشی، مهندسی، فناوری و نوآوری در ورزش، بازاریابی و تجاری‌سازی در ورزش، ورزش و کرونا، جایزه بین‌المللی سال 2022 پژوهشگر جوان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، جهت هم‌اندیشی، تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی، حرکت در راستای تأمین نیازهای جامعه، توسعه ملی و بین‌المللی پذیرای دریافت مقالات ازاستادان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزه علوم ورزشی است.

دبیرکل سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی، با بیان اینکه این همایش فرصت مغتنمی جهت ارتقای سطح علمی و کاربردی بومی و منطقه‌ای در حوزه علوم ورزشی و رشته‌های وابسته را فراهم می‌آورد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی نشست‌های جانبی در قالب کارگاه‌های علمی تخصصی، کرسی‌های نظریه‌پردازی و موضوعات خاص صنفی، چالش‌ها و چشم‌اندازهای علوم ورزشی، بخش اختصاصی استارتاپ‌ها را به‌ویژه برای پژوهشگران جوان، ورزشکاران و مدیران کشور ترسیم خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت همایش به نشانی https://13thcong.ssrc.ac.ir ضمن ارسال مقاله و شرکت در همایش از آخرین اخبار این همایش مطلع شوند.

تاریخ‌های مهم این همایش شامل پایان دریافت چکیده مقالات 15 در ماه، اعلام نتایج نهایی داوری مقالات اول اسفند ماه و شروع همایش 16 تا 18 اسفندماه 1400 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده تحقیقات و فناوری روانشناسی فناوری همایش بین المللی علوم ورزشی فعالیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  مرکز نوآوری قوه مقننه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

از فعالیت‌های مهم مرکز نوآوری قوه مقننه می‌توان به راه‌اندازی پارلمان دانشجویی اشاره کرد که در آن نخبگان و دانشجویان برتر، نوآوران و صاحبان فکر و اندیشه در رویدادهایی دور هم جمع می‌شوند و در حوزه‌های مختلف نظرات برخی اعضای کمیسیون‌ها را اخذ و جمع‌بندی نظرات را انجام می‌دهند.

مرکز نوآوری قوه مقننه در این دور از نمایشگاه اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برپا می‌شود، در غرفه ۵۲۹ با حضور نمایندگان مجلس، مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و همچنین مدیران موفق استارت‌آپ خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس از سال ۱۳۹۰ با اهدافی هم‌چون ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌‌المللی با شرکت‌‌ها و استارتاپ‌‌ها، مشارکت و همکاری بین شرکت‌‌های فناور و استارتاپ‌‌های داخلی و بین‌المللی، گفت‌وگو و شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار