Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:29:51 GMT

طرح ساماندهی صیادان غیرمجاز تهیه شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۹۴۶۸

طرح ساماندهی صیادان غیرمجاز تهیه شده است

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حدود ۱۲ هزار لنج فاقد مجوز در استان هرمزگان وجود دارد که نمی‌توان خدماتی به آن‌ها ارائه داد.

وی ادامه داد: از طرفی این قایق‌ها در دریا در حال صید هستند؛ شیلات مدعی است که دریا ظرفیت ندارد و مجوز نمی‌دهد و اعلام می‌کند که نباید به این موضوع صحه گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان با بیان اینکه می‌توان با خلاقیت و نوآوری مشکلات را حل کرد، بیان داشت: باید برای حل چنین مشکلاتی از الگوی کشورهای جهانی استفاده کرد و مطالعات گسترده صورت بگیرد. در حال حاضر نیز برای حل این مشکل به یک مدل مناسب رسیده‌ایم.

همتی ابراز داشت: در شرق استان هرمزگان سه مجموعه پتروپالایش در حال احداث هستند که حدود ۲۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری برای آن‌ها انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باید نیروی انسانی خود را قوی و ماهر کنیم و به صنایع و بخش‌های مختلف ارائه کنیم. انتخاب افراد محلی برای صنایع یک مزیت محسوب می‌شود چراکه هزینه کمتری برایش دارد.

استاندار هرمزگان اذعان کرد: فلسفه تغییر مدیران به این معنی است که اتفاق جدیدی رقم بخورد و تحولی صورت بگیرد. به همین جهت مدیران باید به این موضوع توجه داشته باشند که نسبت به افراد گذشته تحولات بزرگی را رقم بزنند.

همتی با بیان اینکه نباید منتظر دستورات از تهران ماند، تصریح کرد: برخی از دستگاه‌ها دارای اشکال هستند و موانعی برای توسعه استان هرمزگان ایجاد می‌کنند که باید رویکرد خود را تغییر دهند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر سرمایه‌گذاری و زیر ساخت در شرایط تحریم، در کشور اول هستیم و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: امیدوارم با جلب رضایمتندی مردم به سمت توسعه استان هرمزگان گام برداریم.

کد خبر 5307825

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره شهید رجایی فریدون همتی استانداری هرمزگان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اردبیل اربعین حسینی گرگان اربعین 1400 واکسیناسیون ایلام استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود

ایسنا/هرمزگان معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور گفت: پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر در وزارت نیرو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ذوالفقار مهدی‌زاده امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جریان بازدید از تصفیه خانه در حال احداث شهرستان بشاگرد در شرق هرمزگان، اظهار کرد: در نشست های هفتگی وزیر نیرو، پیشرفت فیزیکی این تصفیه خانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و این طرح از اهمیت ویژه‌ای برای مجموعه وزارتخانه و دولت برخوردار است.

وی میزان ظرفیت این تصفیه خانه را ۱۷۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: پیشرفت این طرح از لحاظ کمی و کیفی قابل قبول است و در ۲ سال گذشته با تامین منابع مالی، تکمیل این طرح سرعت گرفته و تلاش می کنیم اعتبارات مورد نیاز آن را تخصیص دهیم.

بخشی از منابع لازم برای تکمیل پروژه تصفیه‌خانه بشاگرد از طریق مولدسازی تامین خواهد شد

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات این طرح نیز از محل مولدسازی با تلاش استاندار هرمزگان انجام خواهد شد که انتظار داریم با پیگیری ها این مهم به سرانجام برسد.

در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری آب شرب یک شهر و ۹ روستا تامین می‌شود

عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این بازدید پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بشاگرد را ۴۶ درصد عنوان کرد و گفت: ارزش فعلی این پروژه چهار هزار میلیار ریال است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و برای تامین آب یک شهر ۹ روستا پمپاژ می شود.

به گزارش ایسنا؛ شهرستان بشاگرد در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد و به عنوان یکی از شهرستان کم‌تر توسعه یافته کشور محسوب می‌شود که با چالش‌های مختلف در حوزه‌های زیرساختی از جمله آب روبرو است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد