Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@06:27:59 GMT

امیرعلی دانایی مجری «رخ به رخ» شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۹۷۱۲

برنامه گفت‌وگو درام «رخ به رخ» با اجرای امیرعلی دانایی به زودی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو؛ امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون مجری برنامه «رخ به رخ» محصول گروه اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه کنندگی مهدی بابایی شد. این برنامه با دکوری ۳۶۰ درجه که ساختار آن همسو با نام و محتوای برنامه است و برای نخستین بار در برنامه‌های تلویزیونی طراحی و اجرا شده، روانه آنتن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمانان گفتگو درام «رخ به رخ» به روشی ویژه انتخاب می‌شوند و گفت و شنود‌هایی بی تعارف و صریح از ویژگی‌های این برنامه است. پرسش‌های این برنامه با توجه به خودِ واقعی مهمانان طراحی شده و از جنس سوال‌های مرسوم در برنامه‌های گفتگو محور نیست. پشت صحنه هم جزیی از برنامه است و مخاطب قرار است در «رخ به رخ» اتفاقاتی را تماشا کند که در دیگر برنامه‌ها دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

تمرین برای «رخ به رخ» شدن افراد با خود یکی از اهداف ساخت این برنامه است. همچنین این برنامه، روبرو شدن با احساسات مختلف آدمی و تلاش برای نزدیکتر شدن به خودِ واقعی هر کس را در بطن خود دنبال می‌کند.

دانایی تجربه بازی با کارگردان‌های نام آشنایی، چون داریوش مهرجویی، بهروز افخمی، سیروس مقدم و سید ضیاء الدین دری را دارد؛ حالا بعد از دوری خودخواسته از قاب تصویر، با اجرای این برنامه فضای جدیدی را تجربه خواهد کرد.

فصل نخست این برنامه ٢٦ قسمت است و از اوایل پاییز از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

 انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی رخ به رخ شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما