Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:55:24 GMT

اراذل و اوباش مخل نظم عمومی در میاندوآب دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۹۸۹۱

اراذل و اوباش مخل نظم عمومی در میاندوآب دستگیر شدند

جهانگیر مسعودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد سه نفر بودند که روز گذشته در اطراف بوستان ساحلی شهر میاندوآب با سلاح سرد (چاقو و قمه) به ایجاد رعب و وحشت، جرح عمدی و قدرت نمایی اقدام ‌کرده بودند که با صدور دستور قضایی ۲ نفر از آنان بلافاصله توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت پس از شناسایی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند، اضافه کرد: یکی از آنان نیز متواری شده است که تلاش برای دستگیری او همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ با بیان اینکه متهمان جوان هستند، گفت: ۲ متهم دستگیر شده در این زمینه ۲۰ تا ۲۵ ساله هستند که نقش اصلی در ایجاد اختلال در نظم و انضباط عمومی شهر را داشتند.

وی اضافه کرد: این افراد علاوه بر قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت، اموال اشخاص شامل خودروهای عبوری را نیز تخریب کرده بودند به طوری که چند دستگاه خودرو از ناحیه بدنه و شیشه تخریب شدند. 

مسعودی با هشدار به افراد شرور و اراذل و اوباش که به چنین رفتارهای مجرمانه ای مرتکب می‌شوند، گفت: به این قبیل افراد که نظم و امنیت شهر و آسایش و آرامش شهروندان را به هم زده و باعث ایجاد رعب و وحشت شوند، تذکر و هشدار داده می شود که موارد فوق از خط قرمزهای دادستانی‌ بوده و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ همچنین از تلاش شبانه روزی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت و همچنین فرماندهی انتظامی شهرستان که در جهت برقراری نظم و امنیت شهر در تلاش هستند، قدردانی کرد. 

وی همچنین با بیان اینکه امسال ۲۲ نفر اراذل اوباش در شهرستان میاندوآب دستگیر شده اند، گفت: این افراد یقین بدانند که محیط برای آنها ناامن خواهد بود و اجازه هیچ گونه تعرض و قدرت نمایی به آنان داده نخواهد شد.

شهرستان میاندوآب با بیش از ۲۸۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و سومین شهرستان پرجمعیت استان به شمار می‌رود.

برچسب‌ها مدعی العموم شکایت دادستانی کل کشور اراذل و اوباش امنیت میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدعی العموم شکایت دادستانی کل کشور مدعی العموم شکایت دادستانی کل کشور اراذل و اوباش امنیت میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری دیشب یکی از خیابان های ارومیه خبر داد.

نلصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخوردهای بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، عتباتی از خانواده ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد