Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید کیانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگارایرنا با اشاره به درپیش بودن چهل و یکمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی و شروع هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در ۵۳ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با رویکرد تولید محتوا و اجرا در بستر مجازی، با واسطه‌های تربیتی و فرهنگی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه ها در زمینه های فرهنگی و قالب‌های شناخت وقایع، شناخت سرزمین، شناخت شخصیت، قصه‌گویی، کاردستی، نمایش، نقاشی، شعرخوانی، پویانمایی، معرفی و روخوانی کتاب با توجه به کیفیت اجرا و محتوای مناسب تدارک دیده شده اند.

کیانی ادامه داد: برگزاری نشست‌ ، همایش‌ و مسابقه ادبی با موضوع گرامیداشت آرمان‌های دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در قالب آثار ادبی همچون شعر، داستان و دل‌نوشته، از دیگر برنامه‌های این هفته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: دعوت از چهره‌های شاخص فرهنگی، هنری و ادبی حوزه دفاع مقدس در ویژه برنامه‌ها، برپایی نمایشگاه‌های مجازی کتاب، خوشنویسی و عکس شهدا در دستور کار مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان خوزستان قرار دارند.

وی همچنین گفت:در کنار نشست‌های مجازی که با موضوع دفاع مقدس در سامانه‌ مجازی مراکز کانون خوزستان برگزار خواهد شد، نماهنگ‌ها و پادکست‌هایی نیز با موضوع رشادت‌های رزمندگان جبهه‌های جنگ علیه باطل و عملیات‌ مختلف ، معرفی شهدا و زندگی‌نامه آن‌ها تولید و منتشر خواهد شد.

به گفته مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ، چهار هزار و ۷۰۰ برنامه توسط این بنیاد در هفته مقدس امسال در خوزستان برگزار می‌شود.

۳۱ شهریورماه به عنوان آغاز جنگ تحمیلی هشت ساله ، نخستین روز هفته دفاع مقدس است.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دفاع مقدس خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دفاع مقدس خوزستان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دفاع مقدس خوزستان اهواز کانون پرورش فکری کودکان برنامه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی