Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امروز از ساعت ۱۷ ، حساس ترین دیدار هفته لیگ هلند در شهر آیندهوون و در ورزشگاه فیلیپس بین تیم‌های فاینورد و پی‌اس‌وی آیندهوون برگزار می‌شود و باید دید ستاره کشورمان چه عملکردی در این مسابقه از خود به اجرا می‌گذارد.

جهانبخش پس از درخشش در بازی‌های ملی هنوز موفق نشده برای تیم باشگاهی خود به میدان برود و برای همین انتظار می‌رود ستاره کشورمان با انگیزه زیاد وارد این مسابقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار هفته گذشته فاینورد در لیگ هلند به زمان دیگری موکول شد و مهاجم تیم ملی کشورمان تصمیم گرفت در بازی اروپایی تیمش مقابل نماینده اشغالگر قدس به میدان نرود.

او حالا آماده شده تا در یکی از حساس ترین بازی های فاینورد در ترکیب اصلی قرار گیرد. طبق گزارش رسانه های هلندی، انتظار می رود جهانبخش به ترکیب اصلی بازگردد و برای پیروزی در این دیدار بسیار سخت تیمش را یاری دهد.

علیرضا جهانبخش ۲ روز گذشته نیز جایزه بهترین گل ماه را گرفته و می خواهد این افتخارات را در فاینورد ادامه دهد. از طرف دیگر تقابل او با ستاره آلمانی می تواند جالب توجه باشد. ماریو گوتزه که ۸ سال پیش در فینال جام جهانی ۲۰۱۴، مقابل آرژانتین گل قهرمانی تیم ملی آلمان را به ثمر رساند، پس از یک دوران افت شدید و ثبت عملکرد ناامیدکننده، حالا به سطح بالایی رسیده و کاملاً به شرایط خوب خود بازگشته است.

ماریو گوتزه، پنج شنبه شب در دیدار آیندهوون مقابل رئال سوسیداد در رقابت لیگ اروپا، درخشان ظاهر شد و توانست با یک گل و یک پاس گل به بهترین بازیکن هفته نام گیرد. به خاطر همین جدال ستاره کشورمان مقابل ستاره احیا شده آلمانی ها می تواند جزو اتفاقات جذاب این بازی به شمار برود.

گوتزه در این فصل در ۱۲ بازی توانسته آمار ۵ گل و ۴ پاس گل را به ثبت رساند در حالی که علیرضا جهانبخش در ۷ بازی به آمار ۳ گل و یک پاس گل رسیده است.

در جدول لیگ هلند، آژاکس که روز گذشته به برد ۹ بر صفر رسید، در صدر جدول قرار دارد. شاگردان تن هاگ با ۵ بازی و ۱۳ امتیاز صدرنشین هلند هستند و آیندهوون با ۴ بازی و ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد. این تیم می خواهد با شکست یاران جهانبخش به صدر جدول دست یابد.

فاینورد نیز که یک بازی عقب افتاده دارد، با ۳ بازی و ۶ امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است. این تیم اگر بخواهد با آژاکس و آیندهوون بر سر قهرمانی بجنگد، باید در این بازی به پیروزی دست پیدا کند تا فاصله زیادتر نشود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش پی اس وی آیندهوون علیرضا جهانبخش فاینورد هلند لژیونرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!

به گزارش "ورزش سه"، اکثر رسانه‌های معتبر فوتبال اروپا، تأیید کرده‌اند که آرنه اسلوت جانشین یورگن کلوپ در لیورپول خواهد شد. با جدایی سرمربی آلمانی در پایان فصل، لیورپول به سراغ گزینه‌ای غیرمنتظره رفته و قرار است اسلوت، سرمربی کنونی فاینورد را به آنفیلد ببرد.

این مربی هلندی در فاینورد نتایج خوبی کسب کرده و در روزهای اخیر پیشنهادها از لیورپول را انکار نکرده و بارها در مورد علاقه قرمزها و احتمال مربی‌گری‌اش در این تیم صحبت کرده است.

او امشب بعد از خداحافظی از هواداران فاینورد، در نشست خبری پس از بازی هم به لیورپول اشاره کرد. این مربی ۴۵ ساله ابتدا در مورد تصمیمش برای ترک فاینورد گفت: «من عاشق فاینورد هستم، این را در سه سال گذشته بارها گفته‌ام و ثابت کرده‌ام اما بعضی فرصت‌ها فقط یک بار از راه می‌رسند. من تصمیم خودم را گرفته‌ام و بزودی به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد. در سال گذشته هم پیشنهادهای خوبی داشتم و تصمیم گرفتم اینجا بمانم اما امسال احتمالا فرق می‌کند.»

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اینکه بازی امروز لیورپول برابر تاتنهام را دیده یا خیر، گفت: «بله من دقایقی از آن را تماشا کردم. گل اول خیلی خوب بود اما بعد از آن به دلیل بازی خودمان مجبور شدم تلویزیون را خاموش کنم. هر وقت موضوع به‌طور ۱۰۰ درصد تأیید شود، نه‌تنها این بازی را می‌بینم بلکه بازی‌های دیگر را هم خواهم دید.»

او در ادامه در واکنش به سوالی در مورد اولین خواسته‌اش در صورت سرمربی‌گری لیورپول پاسخ داد: «اگر قرار باشد سرمربی لیورپول شوم، دوست دارم مغز یورگن کلوپ را بردارم و آن را برای خودم داشته باشم.»

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • کری ستاره دورتموند برای فینالیست احتمالی چمپیونزلیگ
  • موتور‌ گلزنی ستاره سابق پرسپولیس روشن شد!
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس