Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا حشمتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین با همکاری حوزه صنایع، کشاورزی و شیلات در مصرف برق میزان مدیریت روزانه مصرف برق به طور میانگین ۱۰۰ مگاوات در تابستان بود.

وی بیان کرد: همچنین در حوزه تامین برق نیز پی‌گیری‌های انجام شده منجر به استفاده از ظرفیت مازاد برق در جنوب این استان استفاده و متناسب با آن از سهمیه خاموشی‌ها کاشته شد 

حشمتی اضافه کرد: پی‌گیری معاونت عمرانی استاندار بوشهر و دستگاه‌های نظارتی منجر به این شد که بیش از ۱۵۰ مگاوات همراهی صنایع نفتی جنوب این استان  محقق و مازاد بر نیاز به شبکه تزریق شود و این اقدام به موقع صنایع باعث شد این استان کمترین خاموشی را در تابستان تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: انجام به موقع این تصمیم‌ها و اقدام‌ها در کنار مدیریت مصرف برق از سوی مردم باعث شد به غیر از چند روز، در طول تابستان در استان بوشهر مشکل چندانی در زمینه تامین برق نداشته باشیم و تابستان گرم و را با کمترین خاموشی پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: با توجه به درپیش بودن پائیز و همزمان با آغاز بادهای موسمی نیاز است با انجام یک سری کارهای پیشگیرانه از بروز حوادث و  خسارتی  که منجر به قطعی برق می شود، پیش‌گیری کرد. 

حشمتی همچنین با اشاره به برخی درختان درگیر در شبکه برق ادامه داد: این درختان خسارت‌های زیادی به شبکه برق استان بوشهر وارد می‌کنند که نیاز است در این زمینه با همکاری شهرداری اقداماتی انجام شود.

وی یادآور شد: در زمان حاضر هشت هزار درخت درگیر در شبکه برق رسانی شناسایی شده که یکهزار و ۵۰۰ مورد از آنها در شرایط بحرانی قرار دارند و در راستای پیش‌گیری از بروز خسارت باید هر چه سریع‌تر هرس شوند.

حشمتی اظهار کرد: با توجه به آسیبی که این درختان به شبکه برق رسانی استان بوشهر وارد می‌کنند و هزینه‌ای که برای هرس درختان انجام می‌شود می‌توان از درختان کم رشد و کم ارتفاع و همچنین برخی گونه‌های کم آب بر با توجه به خشکسالی‌های پی در پی استفاده کرد.

بر ضرورت جایگزین کردن درختان سریع الرشد با درختان کم رشد و کم ارتفاع تاکید کرد.


 

برچسب‌ها تغییر ساعت کاری ادارات بوشهر مصرف بهینه برق قطع برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییر ساعت کاری ادارات بوشهر مصرف بهینه برق تغییر ساعت کاری ادارات بوشهر مصرف بهینه برق قطع برق شركت توزيع نيروی برق استان بوشهر شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمد خوانساری اظهار داشت: ایجاد شبکه فیبر نوری با مشارکت شهرداران استان بوشهر به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم شهر‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدایت، نظارت و تنظیم‌گری دولت انجام می‌شود.   وی افزود: برای ۴۰ شهر استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم در ایجاد بزرگراه فیبر نوری انجام شده و تا پایان امسال همه نقاط این استان به شبکه فیبر نوری متصل می‌شود.   خوانساری بیان کرد: در اجرایی شدن طرح شبکه طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر برنامه‌ریزی شده که تاکنون بیش از ۴۰ کیلومتر آن انجام شده است.   وی ادامه داد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پیگیری و پیشبرد طرح فیبر نوری برای هر استان یک معین از میان معاونان خود را مامور کرده که برای استان بوشهر رئیس سازمان فناوری اطلاعات تعیین شده است.   خوانساری اضافه کرد: در استان بوشهر ۲ اپراتور "صبانت" و "ایرانسل" مسئولیت حفاری برای فیبر، تجهیز کارگاه، نصب تجهیزات و ارائه خدمات به مردم، خانواده‌ها و کسب‌وکار‌ها را بر عهده دارند.   وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری‌های این حوزه را بخش خصوصی انجام داده و دولت وظیفه قاعده‌مندسازی و تنظیم‌گری، دادن مجوز‌ها و پروانه‌ها به شرکت‌های دارای شرایط است که مشغول اجرای طرح در شهر هستند.   رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: اولویت نخست در فیبر نوری، مناطق دارای جمعیت ثابت است و برای مناطق گردشگری تقویت شبکه تلفن همراه در اولویت است.   خوانساری ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه زیرساخت‌های شبکه فیبر نوری است.   رئیس سازمان فناوری اطلاعات یادآور شد: این مهم سبب توسعه کسب وکار‌ها با اینترنت پرسرعت و تسریع در دسترسی به خدمات دولت خواهد شد.    

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی