Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:56:21 GMT

رقابت «خانه بخت» در جشنواره «پانامانین» آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۰۳۴۵

رقابت «خانه بخت» در جشنواره «پانامانین» آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «خانه بخت» به کارگردانی عادل معشوری به بخش مسابقه هشتمین جشنواره جهانی فیلم «پانامانین» آمریکا (Panamanian International Film Festival) راه پیدا کرد.

فیلم کوتاه «خانه بخت» در جشنواره جهانی «پانامانین» با آثاری از آمریکا، پاناما، آرژانتین، مکزیک، اکوادور، شیلی، گواتمالا، برزیل، ونزوئلا و کانادا رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎«خانه بخت» فیلمی مینیمال است که ‎در ساخت آن از هیچ‌گونه منبع نور خارج از کادر استفاده نشده است. نورپردازی فیلم توسط بازیگر و با یک فندک و تلفن همراه انجام می‌شود. تمام این فیلم در یک جعبه چوبی به ابعاد ۶۰ × ۴۰ ×۱۹۰ تصویربرداری شده است.

این فیلم روایت شب عروسی دختری به نام راحیل است که وقتی چشم باز می‌کند خود را محبوس در جعبه چوبی می‌بیند.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به تهیه کننده: علیرضا معشوری، نویسنده: نسیم افشار پور، صداپیشگان: نوشین مینایی فرد، پیمان محسنی، محمدامین رشنوادی، عقیل بهرامی، گلنوش طلوع، صدابردار: مهران بهروزی نیا، فیلمبردار: عادل معشوری، طراح لباس: مهرنوش تقوی نیا، طراح گریم: نوید عسجدی، تدوین: عادل معشوری، صداگذاری: عادل معشوری -نسیم افشار پور، طراح صحنه: مریم معطری، عکاس: اسماً حامدی فر، مترجم: آناهیتا دانش، پخش بین الملل: ترلان فیلم، اشاره کرد.

هشتمین جشنواره جهانی فیلم «پانامانین» از پانزدهم تا هفدهم مهر برابر با ۷ الی ۱۰ اکتبر در شهر لس آنجلس برگزار می‌شود.

کد خبر 5308211 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان سینمای مستند برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان تئاتر ایران شبکه دو سیما موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه سیما فیلم آلبوم موسیقی پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان فیلم سینمایی موزه سینما ویروس کرونا خانه بخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه ویکی پدیا، تا کنون ۲۳ تیم جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده اند و تیم برتر دور پلی آف جام ملت‌های آسیا از میان افغانستان و قرقیزستان آخرین مجوز جام جهانی را کسب خواهد کرد. مرحله نهایی رقابت‌ها ۱۴ سپتامبر تا ۶ اکتبر ۲۰۲۴ (شنبه ۲۴ شهریور تا یک شنبه ۱۵ مهر) در شهر‌های تاشکند، بخارا و آندیجان برگزار خواهد شد و دور گروهی رقابت‌ها یک شنبه ۶ خرداد قرعه کشی می‌شود و تیم‌ها به ۶ گروه ۴ تیمی تقسیم بندی می‌شوند و از هر گروه تیم‌های اول و دوم به صورت مستقیم صعود می‌کنند و ۴ تیم برتر از ۶ تیم سوم نیز راهی دور یک هشتم نهایی می‌شوند. سیدبندی مسابقات به این شرح است: 
* پات یک: ازبکستان، ایران، برزیل، اسپانیا، آرژانتین و پرتغال 
* پات دو: قزاقستان، پاراگوئه، اوکراین، مغرب، تایلند و پاناما 
* پات سه: کاستاریکا، گواتمالا، ونزوئلا، نیوزیلند، کوبا و لیبی 
* پات چهار: آنگولا، کرواسی، فرانسه، هلند، تاجیکستان و تیم برنده پلی آف آسیا (افغانستان و قرقیزستان)
- تیم‌های فرانسه، تاجیکستان، برای اولین بار به جام جهانی فوتسال راه یافته اند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر