Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:42:22 GMT

آغاز آموزش حضوری دوره‌های فیزیوپات دانشکده پزشکی مشهد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۰۸۱۲

آغاز آموزش حضوری دوره‌های فیزیوپات دانشکده پزشکی مشهد

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز کلاس‌های حضوری دانشجویان پزشکی ترم یک و ۲ دوره‌های فیزیو پات از ابتدای مهر ماه خبر داد.

دکتر سید محمود تارا با اشاره به اینکه با آغاز بحران کرونا و به منظور پیشگیری و کنترل بیماری تمام دوره‌های آموزش حضوری  در این دانشکده به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به کاهش موارد بیماری در شهر مشهد و همچنین مصوبات دریافتی، مصمم هستیم آموزش‌های حضوری دانشجویان دوره فیزیو پات را با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از سر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تکمیل هر ۲ دوز واکسن برای اکثر این دانشجویان با پیگیری‌های کمیته واکسن در دانشکده  انجام گرفته و در صورتی که هر کدام از دانشجویان واکسن کووید را دریافت نکرده باشند، باید هر چه سریعتر نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند.

سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کلاس‌های مجازی  دانشجویان ترم یک فیزیو پات از ۲۰ و ترم ۲ فیزیو پات از ۲۷ شهریور آغاز شده و قرار است آزمون‌های پایان دوره این ۲ گروه در مهر ماه به صورت حضوری برگزار شود. همچنین کلاس‌های حضوری ترم بعد این دانشجویان از ابتدای مهر به بعد آماده بازگشایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تارا یاد آور شد: تمام تدابیر لازم برای ارائه دوره‌های آموزش حضوری با رعایت استانداردهای بهداشتی اندیشیده شده است. در مورد مقطع علوم پایه هماهنگی لازم برای برگزاری حضوری کارگاه‌های عملی و کلاس‌ها و امتحانات انجام شده و در مورد شروع آموزش‌های حضوری این دوره منتظر واکسیناسیون کامل دانشجویان و دستورات ستاد کرونا هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد کروناویروس کلاس حضوری پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس