Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:47:51 GMT

اولین تیم فوتسال دختران پیکان پرستاره شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۱۰۹۷

اولین تیم فوتسال دختران پیکان پرستاره شد

تیم فوتسال زنان پیکان تهران در سکوتی خبری بازیکنان خود را برای فصل جدید نهایی کرده و اردوی پیش‌فصل را هم برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه" پس از اعلام تیمداری باشگاه پیکان در لیگ برتر فوتسال زنان و امضای قرارداد با نیلوفر اردلان، تا این سرمربی جوان اما باتجربه فوتسال زنان سکاندار خودروسازان در اولین فصل حضورشان در لیگ برتر باشد، فعالیت نقل و انتقالاتی پیکان به صورت چراغ خاموش برای جذب بازیکنان مدنظر اردلان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا با گذشت دو هفته از انتخاب سرمربی، مدیران باشگاه پیکان با لیست درخواستی نیلوفر اردلان به توافق رسیدند و اولین اردوی خودروسازان نیز به میزبانی انزلی برگزار شد؛ در لیستی که سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان به مدیران ارائه کرده بود، بازیکنان باتجربه و البته جوانی به چشم می‌آیند که حالا به عضویت پیکان در آمده‌اند.

 

بازیکنانی چون اعظم آخوندی که فصل گذشته در لیگ عراق بازی می‌کرد تا فاطمه اعتدادی که مهره کلیدی ترکیب مس رفسنجان بوده است و مثلث فرشته خسروی، فاطمه رحمتی و زیبا افروغ که فصل گذشته در پالایش نفت آبادان طعم شیرین قهرمانی چشیدند؛ در این بین جوانانی چون رقیه صومعه، مینا بیکی و دیانا نوروزی هم جزو نفراتی بودند که از سوی اردلان به باشگاه پیکان معرفی شدند.

 

 

جالب آن‌که از تمامی خریدهای تیم فوتسال زنان پیکان در یک قاب در شمال کشور توسط نیلوفر اردلان رونمایی شد؛ چرا که اردلان در استوری اینستاگرامی تصویری از خود در کنار شاگردانش منتشر کرد تا لیست نهایی پیکان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان مشخص شود.

 

براساس این تصویر، اعظم آخوندی، فاطمه اعتدادی، فرشته خسروی، سمانه کاشف‌محمدی، یاسمن پاکجو، عصمت داوودی، مهسا علی‌مدد، رقیه صومعه، مهدیه محمودی، مینا بیکی، دیانا نوروزی، فاطمه رحمتی، زیبا افروغ، فائزه کمالی در کنار سحر زمانی اولین تیم فوتسال زنان تاریخ باشگاه پیکان را تشکیل می‌دهند.

فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان تیم فوتسال زنان باشگاه پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند / چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟

حسن خجسته باقرزاده، امزد انتخابات مجلس دوازدهم اظهار داشت: در موضوع زنان همیشه گفته‌ام که در طول تمام این سال‌ها می‌شود ادعا کرد که درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند.

به گزارش نسیم آنلاین، وی با اشاره تلویحی به بحث قانون حجاب و تصمیم گیری برای زنان پرداخته است.

بخشی از گفتگوی او را در ادامه می‌خوانید:

- در موضوع زنان همیشه گفته‌ام که در طول تمام این سال‌ها می‌شود ادعا کرد که درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند. یک مثال ساده بزنم. مثلا در آن زمان که مدرسه راهنمایی بود و دبیرستان، دختر‌ها باید روسری‌شان را برنمی‌داشتند. خوب در مدرسه همه خانم بودند. چرا برندارند؟ این یک تصمیم مردانه است.

- اگر خانم‌ها هم در تصمیم‌گیری‌ها باشند حرف‌های دیگری دارند. پیشنهادم این است که هر قانونی در حوزه فرهنگ می‌خواهیم بنویسیم، از داخل خانواده به قانون نگاه کنیم. از خانواده نگاه کنیم.

- خوب شما جامعه شناسی خواندید دیگر. ما چند تا نهاد داریم؟ حکومت است. دولت است. آموزش است. اقتصاد است. این چهار نهاد‌های اولیه است. درست است؟ حالا دین هم گاهی می‌گویم صریحا. یعنی به هر حال یک اعتقادی است. نهاد‌های بعدی نهاد‌های ثانویه هستند. نهاد‌های ثانویه. نهاد‌هایی که برای رفع نیاز پیش می‌آیند. پس نهاد خانواده، نهاد اولیه است.

- خدا رحمت کند یکی از اساتید ما در دانشگاه تهران می‌فرمودند که همان کومون‌های اولیه جامعه اولیه بشری که پیدا شد، دو تا قانون به ناچار پیدا شد. یک قانون تقسیم شکار بود؛ که بالاخره جگرش را که بخورد. حالا به تعبیر ما. قانون دوم رابطه با زنان بود. بعد ایشان می‌فرمودند که قانون دوم را زن‌ها وضع کردند. حالا ایشان ادله داشت. پس معلوم می‌شود موضوع مهمی است. یعنی موضوعی که در فطرت زن خدا گذاشته که می‌گوید در این مسایل تسلیم هر چیزی نباش. این مال چه زمانی است؟ مال کومون‌های اولیه. پس معلوم می‌شود یک هستی دارد.

- خدا آیت الله جوادی آملی را حفظ کند. کتاب زن در آینه جمال و جلال را بخوانید و ببینید مثلا ایشان به استناد آیات قرآن درباره زن چه چیز‌هایی آورده است. کراماتی که زن دارد. توصیه‌هایی که به مردان درباره زنان شده است. من فکر کنم مثلا ما اگر زن را با آن هستی که اینجا است تفسیر کنیم یک معنای دیگر دارد. قوانین هم یک شکل دیگر می‌شود. نوع رابطه اجتماعی با زن هم همینطور. ما بعضی از حوزه‌ها را «فرآوری» نکردیم و یکی از حوزه‌های خیلی خیلی مهم، حوزه زنان است.

دیگر خبرها

  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند / چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟