Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پاشازاده معاون باشگاه استقلال گفت: مددی استعفا داده اما قرار است امروز درباره این مورد تصمیم‌گیری شود.

او در مورد اینکه آیا مددی قبل از استعفای خود با معاونانش مشورت کرده بود بیان کرد: خیر، برخی مسائل در چند روز اخیر به وجود آمد و مددی چنین تصمیمی داشت و در نهایت روز گذشته چنین اتفاقی افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره دلیل وضعیت بحرانی این تیم گفت: برخی تصمیم‌گیری‌های اشتباه از سال‌های قبل گرفته شده و این مشکلات پشت سر هم جمع شدند. شاید اگر ۸ سال قبل چنین اتفاقی رخ می‌داد هواداران تا این اندازه عصبانی، ناراحت و دلگیر نمی‌شدند. هواداران حق دارند ناراحت باشند، اما مسائل فعلی مربوط به این چند ماه نیست و این مشکلات از سال‌ها قبل به وجود آمده و اکنون گریبانگیر تیم شده است.

پاشازاده افزود:افرادی که تصمیم‌گیرنده بودند هر سال چنین بلایی سر استقلال می‌آورند و هر فصل زمان را در ابتدای سال از دست می‌دهیم. اگر هر سالی را بگویید می‌گویم در آن چه مسائلی رخ داد و چه تصمیمات اشتباهی گرفته شد. همیشه هم خواستیم اشتباه را با اشتباه جبران کنیم و هر سال زمان را از دست دادیم و تا بخواهیم به خودمان بیاییم نیم فصل اول را به دلیل از دست دادن زمان از دست داده‌ایم. در نیم فصل دوم هم تا بخواهیم خوب شویم همه تیم‌ها جمع و جور شده و شرایطشان تغییر کرده است، به همین دلیل سخت می توان امتیاز گرفت.

او درباره اینکه همیشه بین پیشکسوتان استقلال اختلافات زیادی وجود دارد و این موضوع به رسانه‌ها هم کشیده می‌شود، توضیح داد: به نکته خوبی اشاره کردید. متأسفانه اختلافات وجود دارد. شاید در تیم رقیب اختلافاتشان بیشتر از ما باشد، اما سیاست‌مدارانه رفتار کرده و از همدیگر حمایت می‌کنند. از روزی که مربیگری را شروع کردم، از هر مربی که به استقلال آمد حمایت کردم. از وینفرد شفر، امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی که سرمایه باشگاه استقلال است و گفتم به عنوان یک جوان اجازه بدهید کار کند تا محمود فکری، علیرضا منصوریان که زمان وی هم سر تمرینات می‌رفتم و از آندره استراماچونی حمایت کردم. در این موضوع ضعیف هستیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال بیان کرد: برخی افراد آب را گل‌آلود می‌کنند و اجازه نمی‌دهند زلال شود. از هواداران استقلال خواهش می‌کنم برخی رفتار‌هایی که در شان استقلال نیست انجام ندهند. از هر فردی می‌خواهند حمایت کنند چون حق‌ آنها است و در این مورد مشکلی نیست، اما قرار دادن پیشکسوت مقابل طرفدار، طرفدار مقابل پیشکسوت و باشگاه مقابل طرفدار چیزی است که دشمنان ما می‌خواهند تا از این طریق استقلال ضعیف شود. خواسته‌های هواداران منطقی است، اما نباید این گونه روبروی هم قرار بگیریم. خیلی بد است مسائل استقلال به رسانه‌ها کشیده شده و هتاکی شود.

پاشازاده گفت: مکتب استقلال همیشه بالا و باشخصیت بوده و افرادی همانند مرحوم ناصر حجازی و منصور پورحیدری الگو‌های ما بودند. در زمان آن دو بزرگوار هیچ وقت این اتفاقات رخ نمی‌داد، زیرا هر فردی جایگاه خود را می‌دانست. خواهش می‌کنم این اتفاقات را مدیریت کرده و خواسته خود را منطقی بگوییم

معاون ورزشی باشگاه استقلال با اشاره به حضور فرهاد مجیدی در دبی توضیح داد: از مجیدی خواهش می‌کنم به تهران بیاید و در تمرینات تیمش حاضر شود تا وقت را از دست ندهیم، این موضوع خیلی مهم است. هنوز مجیدی به ایران نیامده است. اختلافات وجود دارد، اما می‌توان نشست و منطقی صحبت کرد تا به هم کمک کنیم و اختلافات حل شود. تفاوتی هم ندارد سمتی داشته باشیم یا نداشته باشیم. اگر می‌گوییم همه چیز هوادار است به خاطر هواداران باید گذشت کنیم.

پاشازاده درباره اینکه آیا مجیدی به خاطر اختلافات درونی باشگاه استقلال در دوبی مانده است گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و در این مورد با مجیدی صحبت نکرده‌ام،، اما به هر حال  صد در صد سرمربی، کادر فنی و هر فردی دیگر به عنوان ارکان اصلی تیم و باشگاه باید بیایند و کار خود را انجام بدهند.

پاشازاده درباره تقابل تیم مدیریتی و تیم فرهاد مجیدی در فضای مجازی گفت: برخی اتفاقات آرامش را از تیم می‌گیرد و برخی مواقع منجر به تصمیم‌گیری‌های اشتباه می‌شود و سبب می‌شود بار دیگر اشتباه با اشتباه جبران شود. این موضوع در ۸-۷ سال اخیر جزو معضلات استقلال بوده است.

او درباره اینکه آیا برای جایگزینی مددی با گزینه‌ها صحبتی شده یا خیر افزود: قرار شده تصمیم‌گیری از وزارت ورزش باشد، اما امیدوارم هر چه زودتر چنین اتفاقی بیفتد. هر مدیر عاملی هم بیاید دست کم برای جمع‌آوری اطلاعات و صحبت به مشاورانش برای رسیدن به جمع‌بندی نهایی به چند روز نیاز به زمان دارد و همه این موارد به ضرر تیم است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: متاسفانه هواداران را سردرگم کردند و در این حالت اشتباهات زیادی اتفاق می‌افتد. خواسته یا نخواسته باشگاه به حاشیه کشیده می‌شود، اما امیدوارم پیشکسوتان و طرفداران به آرامش برسند تا سایر افراد بتوانند در آرامش کار خود را ادامه بدهند.

پاشازاده درباره اینکه آیا تا به امروز جلسه‌ای با فرهاد مجیدی داشته است گفت: یک روز قبل از بازی با الهلال پست معاونت ورزشی باشگاه را به من دادند و پس از آن مسابقه هم تاکنون مجیدی به ایران نیامده است تا نشستی داشته باشیم، اما امیدوارم بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم تا هواداران شاد شوند. امیدوارم کرونا زودتر تمام شود تا طرفداران به ورزشگاه بیایند و شور و اشتیاق را به ورزشگاه بیاورند. باید با تمام توان به هم کمک کنیم تا استقلال سربلند شود و دل هواداران شاد باشد.

او درباره وضعیت فرشید اسماعیلی بیان کرد: هر بازیکنی شرایط خاص خودش را دارد. اسماعیلی بازیکن بسیار توانمندی است و در این موضوع شک نداریم. حتی روزی که او پنالتی را به بیرون زد از وی حمایت کردم و گفتم ایرادی ندارد چون این اتفاق برای بهترین بازیکنان دنیا هم رخ می‌دهد، اما باشگاه چارچوب انضباطی را هم تعیین کرده و تمام ارکان استقلال باید به این چارچوب متعهد باشند. برخی اختلافات وجود دارد، اما می‌توان با نشست، گفتگو و احترام این مسائل را حل کرد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال بیان کرد: شکی نیست که همه ما برای استقلال زحمت کشیده‌ایم  اما اگر بتوانیم اختلافات را حل کنیم به تیم و باشگاه کمک کرده‌ایم. نظر من مثبت است و ابتدا باید ببینیم شرایط چگونه است . باشگاه هم قوانینی دارد که باید اجرا شود.

پاشازاده درباره عدم نتیجه گیری تیم توضیح داد:  استرسی که بین بازیکنان وجود دارد و فشار موجود درباره حدود ۸ سال جام نگرفتن استقلال در هر بازی رخ می‌دهد و این اختلافات و حاشیه‌ها به تمرکز نداشتن تیم دامن می‌زند. به همین خاطر از هواداران، باشگاه، پیشکسوتان و مربیان می‌خواهم آرامش را به تیم بازگردانند تا همه بتوانند در این حالت تصمیم‌گیری کرده و کار کنند.   سرمربی بدون آرامش نمی‌تواند درست ارنج کند و روی حریف تمرکز کند تا متوجه ایرادات شود. بازیکن هم اگر آرامش نداشته باشد شاید شب قبل از بازی نتواند درست استراحت کردمد. با رقم خوردن برخی حواشی تمرکز سرمربی و بازیکن از ۱۰۰ به ۵۰ می‌آید و در این حالت چه انتظاری دارید.

وی درباره اینکه با این همه حاشیه آیا حضورش در استقلال ریسک نبوده گفت: این حرف درست است، اما به استقلال نیامده‌ام تا معاون باشگاه باشم. این پست مهم و حساس در کل دنیا تعریف شده و یکی از ایراد‌های استقلال در این چند سال نداشتن همین پست بوده است. اگر هم چنین پستی داشتیم در دست افراد غیرفوتبالی بوده است. پائولو مالدینی و پاول نِدوِد در تیم‌های میلان و یوونتوس چنین پستی دارند. باید بین باشگاه، کادر فنی و تیم ارتباط درستی برقرار کرد، اما وقتی چنین جایگاهی نداشتیم اختلافات هم شکل می‌گیرد. به طور حتم حضور در پست معاونت ورزشی ریسک دارد، اما فرزند استقلال هستم، در ایران فقط برای این تیم بازی کرده‌ام و هیچ گاه نتوانستم قبوا کنم که رنگ دیگری را در ایران بپوشم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال افزود: همیشه به من پیشنهاد‌ات خوبی شده است، اما هیچ وقت چنین موضوعی را به خودم اجازه ندادم و حتی فکر هم نکردم پیراهن تیم دیگری را بپوشم. استقلالی‌ها من را می‌شناسند. سربلندی این تیم برای من بالاترین موضوع است و سعی می‌کنم به هر فردی که کنار استقلال باشد کمک کنم و تمام توانم را برایی او بگذارم. حضور در این پست را ریسک نمی‌دانم، چون منطق و کار من طوری است که سعی دارم همیشه صادقانه صحبت کنم. یکی از معضلات استقلال در سال‌های اخیر همین عدم اطلاع‌رسانی درست بوده و ان‌شاالله اتفاقات خوبی رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

آجرلو جانشین مددی می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال معاون ورزشی باشگاه استقلال پاشازاده درباره خواهش می کنم فرهاد مجیدی تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

مشهور است که می‌گویند در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچک و همه مسابقات سخت‌تر می‌شود. این مسئله مخصوصا در مورد هفته‌های پایانی فصل و زمانی که استرس تیم‌ها افزایش می‌یابد، مصداق بیشتری هم پیدا می‌کند. به این ترتیب برای تیم‌هایی که در کورس قهرمانی، سهمیه یا بقا هستند، هر ۶مسابقه باقیمانده اهمیت بسیار بالایی دارد و شاید آنها جایی امتیاز از دست بدهند که کسی حتی فکرش را هم نمی‌کرد. با این حال، حداقل روی کاغذ بازی‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر دشوارترین و تعیین‌کننده‌ترین مسابقاتی است که پرسپولیس و استقلال در مسیر فتح جام پیش رو دارند. امروز استقلال صدرنشین در تبریز باید به مصاف تراکتور برود و پرسپولیسی که با یک امتیاز اختلاف این تیم را تعقیب می‌کند، در تهران میزبان سپاهان خواهد بود. آیا از تقابل ۴تیم بالای جدول با یکدیگر هم حساس‌تر داریم؟

تکرار نخواهد شد

کاملا روشن است که تا پایان فصل دیگر مسابقاتی با این ضریب دشواری برای پرسپولیس و استقلال تکرار نخواهد شد. تراکتور و سپاهان اگرچه رویای قهرمانی را بر باد رفته می‌بینند، اما به هر حال نبرد با سرخابی‌های پایتخت برایشان حیثیتی است و خرسند خواهند شد اگر تأثیری چشمگیر بر معادلات قهرمانی بگذارند. جز این، خود آنها هم برای کسب مقام سومی و سهمیه حضور در لیگ نخبگان یا قهرمانان آسیا رقابت می‌کنند و طبیعی است که با تمام قوا وارد میدان خواهند شد. بعد از این هفته، استقلال به‌ترتیب با ذوب‌آهن، فولاد، نساجی، گل‌گهر و پیکان بازی خواهد داشت. پرسپولیس هم به‌ترتیب باید به مصاف نساجی، هوادار، استقلال خوزستان، شمس‌آذر و مس رفسنجان برود. البته که همه اینها قابل احترام هستند اما لابد تصدیق می‌کنید که دست‌کم روی کاغذ هیچ‌کدام ضرب و زور رقبای امروز سرخابی‌ها را ندارند و همین مسئله می‌تواند نشان‌دهنده اهمیت این روز «چهارشنبه» در تعیین سرنوشت لیگ باشد.

انگیزه‌های انتقامی

از سوی دیگر آنچه مسابقات امروز را برای ۲قطب سنتی فوتبال ایران دشوارتر می‌کند، انگیزه‌های انتقامی رقباست. تراکتور در ۸تقابل آخرش با استقلال ۷بار بازنده بوده و تنها یک‌مرتبه در جام‌حذفی فصل گذشته مقابل این تیم به پیروزی رسیده است. بدون تردید اما بدترین شکست سرخپوشان تبریزی مربوط به مسابقه هفته آخر فصل قبل بود که این تیم ناباورانه، با ۷گل در تهران باخت و غرور هوادارانش را شکست. پس بازی امروز برای تراکتوری‌ها عادی نیست و آنها انگیزه‌های سرشار انتقامی دارند؛ از انبوه بازیکنان سرخابی آن تیم مثل حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، مهدی عبدی، ارسلان مطهری و... تا کادرفنی متمایل به سرخ باشگاه و البته هواداران پرشور تیم. در تهران هم همین داستان را داریم.

اگرچه سپاهان در ۲نبرد آخرش با پرسپولیس موفق به کسب پیروزی شده، طی این سال‌ها عمدتا رقابت برای قهرمانی در جام‌های مختلف را به قرمزها باخته است. بدترین سکانس داستان هم مربوط به فصل قبل بود که زردها در جام‌حذفی ۴گل از پرسپولیس خوردند و در لیگ هم با وجود پیشتازی تا هفته‌های پایانی، در نهایت جام را به حریف تقدیم کردند. از انگیزه خاص طلایی‌پوشان هم که دیگر لازم نیست حرفی بزنیم؛ از سیاوش یزدانی و امید نورافکن خیلی استقلالی گرفته تا رامین رضاییان و شهریار مغانلو که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند.

کد خبر 848613 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است