Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:41:17 GMT

بسیج ۱۱۶ مسجد ماهنشان برای حل مشکلات محله

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۱۱۵۰

بسیج ۱۱۶ مسجد ماهنشان برای حل مشکلات محله

ایسنا/زنجان رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان از بسیج ۱۱۶ مسجد ماهنشان در قالب مهرواره اوج برای حل مشکلات محله خبر داد.

حجت‌الاسلام روح‌الله رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه «مهرواره اوج» با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی، در این شهرستان آغاز شده است، اظهار کرد: مهرواره اوج استمرار سنت حسنه کمک‌های مواسات و همدلی به نیازمندان است که در راستای اجرای این طرح ثبت‌نام روحانیون از ۳ شهریور در شهرستان ماهنشان آغاز شده و تا ۱۲ آبان نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین هدف از برگزاری مهرواره اوج ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات است، ادامه داد: جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و در نهایت کمک به حل مشکلات محلات از آثار مثبت این مهرواره برای مردم خواهد بود.

حجت‌الاسلام رحمانی با یادآوری اینکه در اجرای مهرواره اوج روحانیون و امامان جماعت مساجد شهرستان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد کرده و با جذب خیرین و افراد توانمند نسبت به کمک‌رسانی به نیازمندان محلات اقدام می‌کنند، متذکر شد: در این طرح، مساجد مرکز کمک و همیاری مردم می‌شوند و با توجه به نقش مهم ائمه جماعت در مساجد، این افراد به عنوان محور طرح در خدمت‌رسانی به مردم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با اشاره به نقش محوری ائمه جماعات در اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح ائمه جماعات باید با تولید کلیپ یک دقیقه‌ای از فعالیت‌های خود در مسجد در گام اول این مهرواره با عنوان «لبیک» شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان مسجد مهرواره اوج حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: طرح ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد از جمله مهمترین برنامه‌های سال گذشته ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود که طی آن بیش از ۷ هزار عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، محمدتقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تقدیرنامه‌ای به همین منظور آورده است: به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت مضاعف شما نظر به بررسی‌های صورت گرفته در معاونت ساماندهی و شبکه سازی؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در رویداد ساماندهی باشگاه بچه‌های مسجد ممتاز شناخته شده است.

براساس این گزارش، استان البرز با اهتمام مدیریت و مجموعه کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان موفق شد در جایگاه نخست ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد کشور قرار گیرد.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، ساماندهی و شبکه سازی نیرو‌ها و ظرفیت‌های نوجوان و جوان جذب شده مسجدی گامی در مسیر رشد و بالندگی مساجد و تحقق مسجد تراز اسلامی باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد