Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری برنامه «نشان ارادت» روز یکشنبه ۲۸ مهرماه با حضور عوامل برنامه، جمعی از مدیران ستاد بازسازی عتبات و ریاست اداره پست در ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد.

مجید نامجو جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: ما سه ماموریت داریم جمع آوری نذورات مردم برای هزینه کرد در پروژه‌های مختلفی که در عراق داریم؛ توسعه عتبات و اربعین که امسال با شرایط ویژه‌ای برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امسال در اربعین یک سهمیه ۲۱ هزارتایی داریم و ۳ هزار تا کم کردند و ۱۸ هزار سهمیه موکب هاست.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد کار‌های امسال در اختیار عتبات نیست، اما اصل مشکل ترانزیت هوایی و گرفتن ویزاهاست که دوستان ما به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.

نامجو عنوان کرد: یک پروژه در نجف به مساحت ۲۳۰ هزار متر مربع به اتمام رسانده؛ اما به دلیل مشکلات نتوانستیم کاملش کنیم. ۹۶ درصد پروژه پیشرفت فیزیکی دارد که باید تحویل دهیم. پروژه دوم ما در کربلاست که صحن حضرت زینب را می‌سازیم فاز اول ۱۳۰ هزار متر مربع است که نزدیک به ۲۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: عملکرد عتبات باعث شده فاز دوم حرم امام حسین (ع) به ما واگذار شود. پروژه دیگری هم که در حال کاریم ساخت صحن امام محمد باقر (ع) در کاظمین است که جدیداً ابلاغ شده و دوستان ما مشغول کار روی پروژه آن هستند.

او در خصوص همکاری برای سریال سازی توضیح داد: ستاد بازسازی عتبات هر ساله برنامه دارد که اگر سناریو و فیلمنامه‌ای باشد که مربوط به ستاد عتبات شود، بودجه بگیرد.

نامجو اظهار کرد: منشأ به وجود آمدن ستاد بازسازی عتبات عالیات سردار سلیمانی است. اگر اقدام ایشان شروع نشده بود موکب‌های ما فضای کافی برای استقرار نداشتند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات عالیات کربلای معلی ستاد بازسازی عتبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود