Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) ظهر امروز در هشتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی همواره حامی مستضعفین عالم بوده است و این اقدام در طلیعه هفته دفاع مقدس و گرامیداشت شهدا و ایثارگران دفاع مقدس انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امنیت فعلی کشورمان مرهون رشادت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس است و مقاومت جبهه مقاومت نیز برگرفته از جبهه دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) با اشاره به همت سپاه در لبیک به ندای مقاوم معظم رهبری در اجرای همایش‌های کمک مومنانه به انجام واکسیناسیون بیماری کرونا در نقاط مختلف استان تهران افزود: امروز تعداد بسته‌های معیشتی توزیع شده توسط سپاه از یک میلیون بسته معیشتی عبور کرده و این بسته‌ها در تمام شهرستان‌های استان تهران توزیع می‌شود تا خیرین بیشتری را با این طرح همراه کنند.

وی به توزیع بسته‌های لوازم التحریر در آستانه ورود به سال تحصیلی با همکاری آموزش و پرورش و خود دانش آموزان اشاره و ادامه داد: نام طرح دوره قبل همکلاسی سلام بود که در این طرح‌ها نیازمندی‌ها احصا شد و امروز بسته‌های کمک تحصیلی تقدیم دانش آموزان نیازمند در تمام شهرستان‌های استان تهران می‌شود تا تبدیل به نهضت بزرگ کمک‌رسانی به دانش آموزان و حتی دانشجویان شود.

ذوالقدر ادامه داد: در زمینه کمک مومنانه علاوه بر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی اختتامیه تعداد ۵۱۳ پروژه عمرانی شامل مرمت، بازسازی و ساخت مسجد و خانه و آبرسانی و لوله گذاری انجام شده را جشن گرفتیم و این افتخاری برای سپاه بود.

وی با اشاره به این مهم که مسئله اول امروز کشور ما واکسیناسیون است، گفت: بعد از انعقاد تفاهم‌نامه با نهادهای ذی‌ربط و دستور تسریع در این کار در ۴ هفته گذشته ۲۸ مرکز واکسیناسیون در استان تهران اضافه شد و در بسیاری از شهرستان‌های ما واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال شروع شده و نوبت دهی در مراکز بسیار سهل شده است.

وی افزود: نوید می‌دهیم اگر واکسن به تعداد کافی برسد استان ما از اولین استان‌هایی است که این طرح را به اتمام برساند و خوشبختانه در بیش از ۵ نقطه از مراکز ما اتباع مجاز هم واکسن دریافت می‌کنند و این جزو آرزوهای ما بود که این افراد نیز واکسینه شوند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) ادامه داد: در حوزه سلامت ۷۰ کارخانه تولید ماسک در استان تهران تاسیس شد و از پایگاه مقاومت تا خود سپاه استان تهران این کار انجام می‌شود و پروژه‌های عمرانی با گروه جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی بدون اینکه اعتبارات آن امضا شود در ۱۴ نقطه تهران آغاز شده است.

ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: اولویت اصلی در توزیع سبدهای معیشتی کسانی هستند که در روند واکسیناسیون و یا در مراکز مختلف شناسایی شده‌اند و نیازمند هستند. برخی شهرستان‌ها دارای بانک اطلاعاتی قوی در حوزه‌های سلامت و معیشت و اشتغالزایی هستند و در فرصتی مناسب همایش کارآفرینان برگزار می‌شود تا این فرصت های شغلی معرفی شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون دفاع مقدس تهران سردار ذوالقدر استان تهران شهرستان ها بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک