Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@05:15:26 GMT

رژیم صهیونیستی گنبد آهنین را فعال کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۱۴۵۷

رژیم صهیونیستی گنبد آهنین را فعال کرد

رژیم صهیونیستی بامداد امروز، پس از دستگیری آخرین اسرای فلسطینی عملیات جلبوع، از بیم پاسخ موشکی مقاومت، سامانه‌های گنبد آهنین اطراف نوار غزه را فعال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش رژیم صهیونیستی، پس از دستگیری دو اسیر باقی‌مانده شش اسیر عملیات فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع، در بامداد امروز، سامانه‌های «گنبد آهنین» در اطراف نوار غزه را از بیم هرگونه حملات موشکی احتمالی مقاومت فلسطین، به حالت آماده‌باش درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بامداد امروز (یکشنبه، ۱۹ سپتامبر)، از آماده باش این سامانه‌ها به دلیل وجود احتمال حمله موشکی از نوار غزه پس از تکمیل عملیات بازداشت شش اسیر عملیات فرار از زندان جلبوع، خبر داد.

شش اسیر فلسطینی پانزدهم شهریور موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند. رژیم صهیونیستی از همان ساعات اولیه جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرد و بنا به گزارش‌ها بیش از ۳۰ میلیون دلار برای این عملیات جستجو خرج کرد.

چهار اسیر یعنی «محمد العارضه»، «محمود العارضه»، «زکریا زبیدی» و «یعقوب القادری» در اواخر هفته گذشته بازداشت شدند.

بامداد امروز نیز، شمار زیادی از نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین حمله کردند و با فلسطینی‌های ساکن این اردوگاه درگیر شدند و در نهایت «ایهم کممجی» و «مناضل انفیعات» را که سیزده روز قبل به همراه چهار اسیر فلسطینی دیگر، از زندان فوق امنیتی رژیم صهیونیستی فرار کرده بودند، دستگیر کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی گنبد آهنین عملیات جلبوع رژیم صهیونیستی بامداد امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان کنفرانس همکاری اسلامی در بیانیه پایانی نشست دیشب خود بار دیگر نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرده و خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد.

۵۷ کشور حاضر در سازمان همکاری‌ اسلامی در بیانیه پایانی پانزدهمین نشست سران خود که در شهر بانجول پایتخت گامبیا برگزار شد، خواستار افزایش فشارهای سیاسی و دیپلماتیک و حقوقی و اعمال تحریم در تمامی سطوح اقتصادی و ورزشی و فرهنگی و بین المللی ضد رژیم صهیونیستی شدند.

این بیانیه نسل کشی ضد غزه و کشتار و کوچ اجباری فلسطینیان در این منطقه از سوی نظامیان صهیونیست را محکوم کرده و خواستار برقراری فوری و غیر مشروط آتش بس در اراضی فلسطین و صدور مجوز برای ورود کمک‌های انسان‌دوستانه شدند.

این نشست که طی روزهای شنبه و یکشنبه با شعار «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» برگزار شد، اتخاذ تدابیر لازم برای حمایت از هویت اسلامی قدس شریف در برابر تلاش‌های یهودی‌سازی دشمن صهیونیستی را خواستار شد.

حاضران در این نشست همچنین از گسترش تلاش‌های جامعه بین‌الملل برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین و دستیابی آن به عضویت کامل در سازمان ملل متحد حمایت کرده و از جامعه جهانی خواستند تا اقدامات نژادپرستانه اسرائیل در اراضی تاریخی فلسطین را جرم قلمداد کند.

خبرگزاری آناتولی در خبری غیر رسمی به نقل از برخی منابع گزارش داد که سازمان همکاری‌های اسلامی با درخواست برخی اعضای خود برای مداخله در شکایت مطرح شده ضد اسرائیل در دادگاه لاهه موافقت کرده است.

این منابع می‌افزایند که در این اجلاس همچنین تاکید شده است دولت‌هایی که با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند، در جنایت‌ها و نسل کشی این رژیم همدست هستند. این منابع می‌افزایند که تصمیم لازم برای حمایت از فلسطینیان در این اجلاس اتخاذ شده است.

کد خبر 6097807

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • هشدار آنروا درباره حمله اسرائیل: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • نائومی کلاین: صهیونیسم «بت پوشالین» عصر جدید است
  • صهیونیسم «بت پوشالین» عصر جدید است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی