Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:51:28 GMT

شهردار جدید چهاربرج انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۱۴۵۹

شهردار جدید چهاربرج انتخاب شد

رییس شورای اسلامی شهر چهاربرج روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۰ نفر برای تصدی پست شهرداری این شهر اعلام آمادگی کرده بودند که  هفت نفر از آنان به عنوان نامزد نهایی انتخاب شدند.

محمد بابایی با بیان اینکه این هفت نیز برنامه خود را به شورای شهر ارایه داده بودند، افزود: این افراد به صورت حضوری برای تشریح برنامه‌های خود به شورای شهر دعوت شدند که از این تعداد ۲ نفر طی روزهای گذشته به عنوان شهردار در شهرهای اطراف انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به اینکه روز گذشته در جلسه هفتگی شورای شهر چهاربرج با حضور سرپرست فرمانداری با رای‌گیری اعضای شورا سه نفر نیز به مرحله نهایی راه یافتند، گفت: با رای‌گیری بین این سه نفر "ناصر بداقی" توانست با کسب رأی سه نفر از اعضای شورای پنج نفره چهاربرج به‌عنوان شهردار انتخاب شود.

رییس شورای شهر چهاربرج ادامه داد: همچنین "عیسی اکبرپور" دیگر کاندیدای تصدی پست شهرداری چهاربرج با کسب ۲ رای از رسیدن به این پست بازماند.

به گزارش ایرنا، شهردار جدید چهاربرج متولد سال ۱۳۵۲ دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بوده که ۲۰ سال سابقه خدمت در شهرداری‌های ملکان (آذربایجان شرقی) و چهاربرج و همچنین عضو شورای اسلامی شهر چهاربرج در دوره چهارم را نیز در کارنامه دارد.

وی همچنین از زمان آغاز بکار شورای دور ششم سرپرست شهرداری شهر چهاربرج را برعهده داشت.

 شهرداری چهاربرج در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده و این شهر ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها چهاربرج شورای شهر مدیریت شهری میاندوآب سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهاربرج شورای شهر مدیریت شهری چهاربرج شورای شهر مدیریت شهری میاندوآب سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهر چهاربرج شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت

 ابوالقاسم نصیری شهردار زارچ با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 

وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 

شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد