Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:26:11 GMT

اهدا 1500 تبلت به دانش آموزان نیازمند ایلامی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۱۶۹۶

اهدا 1500 تبلت به دانش آموزان نیازمند ایلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی صبح امروز در آئین اهدای ۱۵۰۰ دستگاه تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند گفت: این تعداد تبلت به مناسبت کنگره گرامیداشت سه هزار شهید توزیع می‌شود و ان‌شاالله در روزهای آینده در تلاشیم تا عدد آن را به نیابت شهدای استان به سه هزار عدد برسانیم. 

وی افزود: امروز تلفیق حضور پدر شهیدان در میان حضار به عزمت و برکت این آئین افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه کنگره تنها در دهه فرهنگی تعریف نمی‌شود گفت: ما در تلاشیم تا ۱۵۰۰ تبلت را امروز توزیع و در فرداهای دیگر هم انواع کمک‌های دیگر را در حوزه‌های مختلف مدنظر داشته باشیم و فقط به این کنگره محدود نشود.

وی ادامه داد: این تعداد تبلت به دانش آموزان هدیه شهدا به آنها است و ما هیچ منتی بر سرآنها نداریم.

توزیع 1500 تبلت 

قنبر موسی‌نژاد با بیان اینکه ۱۵۰۰ تبلت‌ با مشارکت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) و شرکت زرین معدن چاف خریداری و اهدا شده گفت: این شرکت ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای تهیه این تبلت‌ها هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه برای خرید هر تبلت سه میلیون تومان هزینه شده است، افزود: تاکنون ۱۲٠٠ دستگاه توزیع و امروز نیز طی آیین ۱۵٠٠ دستگاه تبلت دیگر نیز توزیع می‌شود.

موسی‌نژاد تاکید کرد: هدف ما این است که بستری را فراهم کنیم که در شرایط کرونایی و در آستانه آغاز سال تحصیلی هیچ دانش آموز نیازمندی در این استان فاقد لوازم هوشمند کمک آموزشی نباشد  و امیدواریم درآینده شاهد مشارکت مردم  نیکوکار و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان نیازمند اهدای تبلت توزیع تبلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، یوسف مغروری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز در خراسان شمالی با گرامی‌داشت روز شوراها اظهار کرد: بودجه مصوب شهرداری بجنورد در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۴۲۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۹۴ میلیارد تومان بوده و برای سال ۱۴۰۳ نیز یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی عنوان کرد: تحقق بخش قابل توجهی از بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ در گرو اخذ مطالبات شهرداری بجنورد از دستگاه‌های اجرایی استان همچنین از محل اوراق مشارکت، جلب و جذب سرمایه گذاران، اختصاص اعتبارات دولتی همچنین صدور پروانه‌های ساختمانی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد خاطرنشان کرد: تحقق اخذ مطالبات شهرداری بجنورد از دستگاه‌های اجرایی استان که به مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان است به همراهی دستگاه‌های اجرایی ذی ربط به ویژه اداره‌کل اقتصاد و دارایی استان بستگی دارد.

وی افزود: با این وجود، متاسفانه دستگاه‌های اجرایی ذی ربط و اداراه‌کل اقتصاد و دارایی در استان، تسویه این مطالبات را جدی نمی‌گیرند.

در عین حال، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد بیان کرد: برای ارتقای شاخص‌های عمران شهری در شهر بجنورد از جمله در زمینه انجام آسفالت معابر و بهسازی آسفالت معابر این شهر به تامین ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا شهر بجنورد به میانگین شاخص‌های توسعه عمران شهری کشور نزدیک شود.

وی در خاتمه به اختصاص ۸.۸ هکتار زمین در منطقه گلستان شهر بجنورد از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان به شهرداری بجنورد در راستای ارائه خدمات شهری توسط شهرداری بجنورد به این منطقه مسکونی از مسکن مهر مرکز استان نیز اشاره کرد.

مغروری گلایه کرد: متاسفانه زمین اختصاص یافته دارای معارض است.

خبرنگار:سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228974 برچسب‌ها بجنورد سازه های عمرانی بودجه

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۵۰۰ کلاس در هرمزگان در دولت سیزدهم/ رشد ۶۲درصدی قبولی پزشکی
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد