Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@20:03:49 GMT

بهرام رادان بازداشت شد / شاکی بهرام رادان بود + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۱۶۹۷

بهرام رادان بازداشت شد / شاکی بهرام رادان بود + فیلم

بهرام رادان  در  ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. بهرام رادان بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. بهرام رادان در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی نقش آفرینی کرده است. بهرام رادان دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در یک آموزشگاه فیلم گذراند و در همان سال بهرام رادان برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهار کرد: فردی با ایجاد صفحه‌ای جعلی اینستاگرامی به نام بهرام رادان اقدام به تقلید صدای وی می‌کرده که در ادامه به دلیل کلاهبرداری‌های متعدد از کاربران، پس از اعلام شکایات متعدد پرونده‌ای در این باره تشکیل شد و  نکته جالب این است که بازیگر مذکور در آن برهه از زمان در داخل کشور حضور نداشته است.

ماجرای کلاهبرداری از مردم با تقلید صدای بهرام رادان

 وی افزود: پس از شکایت وکیل آقای رادان و بررسی‌های نهایی متهم دستگیر شد که پس از رویت متهم مشخص شد وی هیچگونه شباهت ظاهری با بازیگر سرشناس کشورمان نداشته و فقط به دلیل تشابه در نوع صدا از این فرصت سوءاستفاده و اقدام به اخاذی از کاربران می‌کرده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بهرام رادان بهرام رادان بهرام رادان اخبار حوادث بهرام رادان بهرام رادان اینستاگرام سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی شاهرخ استخری بازار آزاد عکس علیرضا خمسه علیرضا خمسه در آمریکا قیمت دلار ترلان پروانه بهرام رادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس سرهنگ صادق ضرونی گفت: در پی اعلام سرقت از منزلی در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲۳ نیاوران، تیم عملیات کلانتری برای بررسی بیشتر موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت: با انجام تحقیقات محلی مشخص شد که سرقت داخلی بوده و سارق با دراختیار داشتن کلید وارد منزل شده است و مرتکب سرقت شده است.

این مقام انتظامی افزود: شاکی مورد تحقیق ماموران قرار گرفت و مشخص شد که شاکی کلید منزل را در اختیار سرایدار خانه که یکی از اتباع کشور‌های همسایه می‌باشد قرار داده است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری ادامه داد: در یک عملیات پلیسی سریدار خانه که قصد متواری شدن از ساختمان را داشت دستگیر و متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی با اشاره کشف سایر جرائم احتمالی متهم در دستور کار قرار دارد در پایان به شهروندان توصیه کردد: منازل و باغ ویلا‌های خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز نمایند و از سپردن کلید منزل به سایر افراد خودداری کنید.

دیگر خبرها

  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • مدیر پایگاه تخت جمشید: آب‌گرفتگی و فرونشست‌های متعدد در محوطه باستانی نقش رستم
  • آب‌گرفتگی و فرونشست‌های متعدد در نقش رستم
  • آب‌گرفتگی و فرونشست‌های متعدد در محوطه باستانی نقش رستم
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما
  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد
  • پول بیت‌المال پس گرفته شد حامیان بابک زنجانی شاکی شدند!
  • گزارش BBC در باره نیکا شاه کرمی تناقض های متعدد دارد
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است