Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@13:36:04 GMT

اخباری سرمربی سایپا ماند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۱۷۴۲

باشگاه سایپا با سرمربی هفته‌های پایانی فصل اخیرش در لیگ یک حاضر می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سایپا در روزهای اخیر مذاکراتی را با گزینه‌های مختلف برای انتخاب سرمربی جدید این تیم انجام داد و در نهایت سرمربی این تیم مشخص شد. 

 

مسؤولان باشگاه سایپا در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با سعید اخباری گرفتند و حکم ابقای این مربی جوان در جمع نارنجی پوشان صادر شد و قرار است به زودی دستیاران وی هم معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخباری که سابقه سرمربیگری کوتاه مدت در ماشین‌سازی و مربیگری در تیم‌های پیکان، سپاهان، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و راه‌آهن را هم در کارنامه دارد، در سه بازی فصل گذشته لیگ برتر به‌عنوان جانشین فراز کمالوند در سایپا انتخاب شد که نتوانست مانع از سقوط این تیم شود.

 

دسته یک سعید اخباری سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک سعید اخباری سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود

به گزارش ورزش سه، محمد حسین خسروی بازیکن تیم سایپا بود که در دیدار این تیم مقابل ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند و نارنجی جوشان را پیش از پایان ۹۰ دقیقه به بازی برگرداند که البته در ادامه بازی آنها گل دوم را دریافت کردند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند. خسروی که به هنگام زدن گل برای تیم سایپا، پیراهنش را از تن خارج کرد، خوشحالی بعد از گلش با حواشی بسیار زیادی همراه بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی این تیم، معتقد بود نباید به این اتفاق حساسیت نشان داد و محمد حسین خسروی این رفتار را تحت تاثیر هیجان انجام داد و هیچ مشکلی با هواداران ملوان نداشته است. اکنون محمد حسین خسروی در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه درباره این بازی گفت: سفر ما پنجشنبه انجام شد و چون آخر هفته بود کار ما بیشتر طول کشید و ۸ ساعت تا رسیدن ما زمان برد که خیلی زیاد است. این خستگی در بدن ما ماند و واقعا بچه‌های تیم خسته بودند.

ویدئو: 331097

او ادامه داد: بازی در انزلی با این تیم آماده و گردن کلفت که لیگ برتری توانسته پدیده لیگ برتر باشد برای ما معلوم بود که یک بازی سخت خواهد بود. این بازی برای ما هیجان و شور اشتیاق خاصی داشت و بازی در انزلی با آن جو پرشور و مثال زدنی واقعا سخت بود. متاسفانه هم مقاومت کرده اما در آخرین دقیقه بازی گل دوم را خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

خسروی درباره نتایج سایپا در لیگ یک توضیح داد: فوتبال است دیگر؛ در فوتبال چه در جام حذفی و چه در لیگ، نمی‌توانی خودت را از پیش صعود کرده بدانی و باید تلاش کنیم. هیچکس نمی‌تواند بگوید با کدام تیم، با کدام کادر و با کدام بازیکنان می‌شود صعود کرد. همه زحمت می‌کشند ولی این مهم اتفاق نیفتاده. امیدوار هستم که تیم سایپا با این ریشه و با این تاریخچه بتواند به جاهای خیلی بالاتری برسد.

این مدافع جوان خاطرنشان کرد: در طول هفته گذشته کادرفنی آنالیزهای خوبی انجام داده بود و ما نقاط قوت ملوان را سعی کردیم پوشش دهیم و خوب عمل کردیم. ما ضد حملات آنها را به خوبی مدیریت کردیم و با توجه به آنالیزمان توانستیم یکی از گل‌ها را جبران کنیم.

خسروی در پایان در واکنش به خوشحالی جنجالی‌اش گفت: واقعا هیچ ربطی به ملوان نداشت فقط چون مدت زیادی بود که گلزنی نکرده بودم، خیلی خوشحال بودم و حس کردم از زیر فشار خارج شدم. این خوشحالی هیچ ربطی به مردم انزلی و بازی مقابل ملوان نداشت و این یک خوشحالی شخصی بود.

دیگر خبرها

  • حدیث روز | با اخباری که می‌شنویم چگونه برخورد کنیم؟
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر