Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل باشگاه‌ها با تیم فوتبال امید گفت: از همه باشگاه‌ها می‌خواهم تا در این برهه هماهنگی و همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش  فدراسیون فوتبال، «میرشاد ماجدی» روز یکشنبه اظهار داشت: تیم ملی امید در کمپ تیم‌های ملی حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از پنجم مهرماه اسامی ۵۰ نفر از بازیکنان از طرف کادر فنی اعلام خواهد شد. زیرا ۵ مهرماه آخرین زمان اعلام اسامی بازیکنان برای شرکت در مسابقات است. اولین مسابقه تیم ملی امید سوم آبان ماه مقابل نپال و دومین بازی ششم آبان ماه مقابل لبنان و نهم آبان ماه آخرین بازی تیم ملی امید مقابل تاجیکستان است.

ماجدی با اشاره به همکاری و تعامل همه جانبه باشگاه‌ها با تیم ملی فوتبال امید، خاطر نشان کرد: از همه باشگاه‌ها می‌خواهم تا در این برهه زمانی با تیم امید هماهنگی بیشتری داشته باشند و مقدمات حضور بازیکنان را فراهم سازند. آن‌ها را در اختیار تیم ملی قرار دهند تا در مسابقات تاجیکستان حضور قدرتمندی داشته باشیم.

وی همچنین با تبریک پیروزی تیم ملی فوتسال مقابل آمریکا یادآور شد: امیدوارم تیم ملی فوتسال ایران به جمع چهار تیم برتر جام جهانی راه پیدا کند. ملی‌پوشان لیاقت این را دارند.

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: پاداش‌های پیروزی که پس از مسابقه داده شده، پیش از این سابقه نداشته و باعث افزایش انگیزه ملی‌پوشان خواهد شد. از سوی دیگر تیم ملی فوتبال زنان نیز در ازبکستان حضور دارد. تدارکات مناسبی پیش‌بینی شده است، به نحوی که پنج یا ۶ روز قبل از شروع بازی‌ها در محل بازی مسابقات حاضر شدند تا تطابق محیطی ایجاد شود و بتوانند موفق ظاهر شوند. فدراسیون در صدد است تا سطح فوتبال بانوان هم ارتقا پیدا کند.

ماجدی در پایان درباره برنامه استعدادیابی نیز گفت: در بحث استعدادیابی از ۲ ماه قبل کار را شروع کردیم که فردا در ۲ استان اصفهان و آذربایجان غربی این طرح را به صورت استانی پیش خواهیم برد و تا پایان مهرماه سال جاری استعدادیابی منطقه‌ای زیر ۱۷ سال را طبق جدول انجام خواهیم داد.

تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران در مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا با نپال، لبنان و تاجیکستان همگروه است. بازی‌های این گروه به میزبانی تاجیکستان برگزار می‌شود.

این رقابت ها در دو گروه شرق و غرب قرعه‌کشی شد. در منطقه غرب، تیم ایران همراه عربستان، سوریه و عراق در سید نخست قرار داشت و قطر، تاجیکستان، بحرین، کویت، امارات و اردن هم در سید میزبانان این منطقه حضور داشتند.

ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • منتظر محمد مصدوم شد