Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:14:41 GMT

حسن هوری، سرمربی جدید فولاد نوین

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۲۰۷۸

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال فولادخوزستان دوباره به عنوان سرمربی فولاد نوین انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فولاد خوزستان ضمن تشکر از زحمات عزیز فریسات، حسن هوری را به عنوان سرمربی جدید تیم فولادنوین معرفی کرد.همچنین با تصمیم باشگاه از آقای فریسات در مسئولیتی جدید استفاده خواهد شد. هوری از بازیکنان سابق تیم فولاد خوزستان است که سابقه قهرمانی با این تیم در لیگ چهارم را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است؛ حسن هوری پیشکسوت باشگاه فولاد خوزستان پیش از این نیز سابقه هدایت تیم دسته دومی فولادنوین خوزستان را در کارنامه خود داشته و تا آستانه صعود به لیگ یک پیش رفت که به دلیل یک امتیاز کمتر فولادنوین به لیگ یک نرسید.

 

فولاد نوین اهواز دسته یک حسن هوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد نوین اهواز دسته یک حسن هوری حسن هوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاوش اکبرپور استعفا داد!

به گزارش ورزش سه، سیاوش اکبرپور بعد از کنار رفتن تیمش از دور رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان گفت: امروز اتفاقاتی بیرون از زمین رقم خورد و استعفا می دهم و دیگر کنار این تیم نیستم.

سیاوش که مقابل خبرنگاران نشسته بود در این باره چنین توضیح داد: خیلی جنگیدم و روح من جنگندگی است اما استعفا می دهم. دلم برای بازیکنانم تنگ می شود.  ممنونم که تا امروز من را تحمل کردید. خاطره خوبی امروز در ورزشگاه فولاد برای من رقم خورد و از حمایت مردم خوزستان و نیز هواداران فولاد تشکر می کنم.

دیگر خبرها

  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • سیاوش اکبرپور استعفا داد!
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز