Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه کربلا مازندران جلوگیری از تصرف به اراضی و دست‌اندازی به اراضی ملی را خواستار شد و گفت: ویلاسازی در مرغوب‌ترین زمین‌های غرب مازندران باید تعیین تکلیف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار سیاوش مسلمی ظهر امروز در همایش هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل مازندران به مناسبت گرامیداشت 41 سالگی هفته دفاع مقدس با موضوع کارآمدی و سلامت نظام اداری اظهار داشت: حفظ کرامت انسانی نیز یکی دیگر از اهداف والای انقلاب اسلامی است که در ادارات باید به آن توجه شود و بسیج ادارات نیز به اجرای آن اهتمام جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موازین شرعی و قانونی باید در سیستم اداری توسط پرسنل با برنامه‌ریزی دقیق مدیران رعایت شود، گفت: بسیج ادارات باید امر به معروف بکنند و هرجای مشکلی یافتند که عامل فساد است ورود کنند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه هرجا اعتقاد به معاد و آخرت باشد، امور اصلاح می‌شود، افزود: مسئولین بسیج ادارات باید جانباز نظام بشوند و در همه ادارات حضور مستقیم دارند و با قدرت کار خود را انجام بدهند.

سردار مسلمی عملکرد ناقص را با خروجی به مراتب پرهزینه برای نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: داشتن روحیه انقلابی و جهادی چیزی است که رهبری معظم انقلاب به آن امید بستند و در جامعه باید این روحیه متبلور شود.

وی از مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی خواست تا در دوران پایان مدیریت کار و امور مردم را رها نکنند و تا روز آخر محکم به کار خود ادامه بدهند و یادآور شد: انقلاب مدیون زحمات و خون شهداست و مدیران به نحوی عمل کنند که امید در مردم زنده شود.

سردار مسلمی جلوگیری از تصرف به اراضی و دست‌اندازی به منابع ملی را خواستار شد و افزود: ویلاسازی در مرغوب‌ترین زمین‌های غرب مازندران موجب تفکیک و کوچک‌سازی زمین‌ها‌ شده که باید تعیین تکلیف شود.

نوزدهمین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا مازندران توسط سپاه کربلا در آمل راه‌ اندازی شد709 اثر هنری به دبیرخانه جشنواره استانی فانوس در استان مازندران ارسال شد5600برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان مازندران اجرا می شود

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند "امروز بزرگترین راه مقابله با استکبار خدمت به مردم است"، گفت: اگر نظام اداری در کشور درست شود امید به مردم باز می گردد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج ادارات سپاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم

فرمانده سپاه استان قم، گفت: باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با هدف تقدیر از برگزیدگان علمی رده‌های دفاعی، دانشگاه‌ها اقشار و نواحی بسیج در سپاه استان برگزار شد.

سردار موحد در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان قم، اظهار داشت: ظرفیت‌های انسانی، علمی، نخبگانی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی و شهرک‌های صنعتی در استان وجود دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم.

وی افزود: در واقع باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده شود و حرف‌هایش شنیده شوند تا بتوانیم با این همکاری‌ها اقدامات خوبی را در این راستا انجام دهیم و این زنجیره و شبکه کامل شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم با تأکید بر اینکه حداکثر بهره‌برداری را از ظرفیت نخبگان داشته باشیم، بیان کرد: برای تولید علم و جهش تولید این دو محور با هم دیگر ارتباط مستقیم دارند و باید همه در یک جبهه قرار بگیریم و بر اساس نظام مسائل استان کار انجام شود.

وی تصریح کرد: نظام مسائل استان بر مبنای بهره مندی از ظرفیت هایی مثل اقشار بسیج،قشر بسیج مهندسین صنعت،کشاورزی و سایر اقشار مرتبط تعریف می شود و در صورت تحقق آن به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

موحد تصریح کرد: باید از ظرفیت نخبگان بسیجی برای رونق تولید دانش بنیان استان استفاده شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم با اشاره به ظرفیت مجمع عالی بسیج استان به عنوان بازوی توانمند کار و تولید گفت: در صورت تصویب طرح های نوین تولیدی و دانش‌بنیان نخبگان در مجمع عالی بسیج که با حضور استاندار و سایر سازمان‌ها برگزار می شود، تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط ملزم به اجرا و تحقق آن طرح‌ها خواهند بود.

وی عنوان کرد: مهم است که دانش‌آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و توانمندی‌های موجود در استان را ببینند که در نتیجه موجب ارتقای انگیزه و امید در نوجوانان و جوانان شود.

به گزارش تسنیم، در پایان از منتخبان عرصه جهاد علمی و فناوری سپاه و نواحی مقاومت بسیج استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر