Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان صبح امروز در نشست مشترک با تیم msf، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان و تیم pdA، اقدامات و عملکرد‌های جمعیت هلال احمر را در حوزه‌های مختلف آموزشی، درمانی، معیشتی و توانبخشی برای پناهندگان، مهاجرین و اتباع خارجی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این نشست گفت: با توجه به اوضاع و شرایط نامطلوب کشور افغانستان از قبیل وقوع جنگ‌های متوالی، عدم اشتغال و شغل برای جوانان و فقر حاکم در این کشور و هجوم مردم این کشور به استان‌های همجوار با مرز افغانستان باعث شده که تعداد زیادی از افاغنه در استان کرمان سکونت یابند.

فلاح به وسعت و تنوع خدمات کشاورزی و صنعتی و حضور افاغنه برای اشتغال در استان اشاره کرد و افزود: اتباع خارجه افغان و پاکستانی بایستی جهت عزیمت به سایر استان‌ها از محور‌های مواصلاتی استان کرمان عبور می‌کنند و این امر باعث شده مهاجرین مدت طولانی را جهت کسب درآمد در کرمان سکونت کنند.

او بیان کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین خیریه جهانی و یک سازمان مردم نهاد و بین المللی در حوزه‌های مختلف برای نیازمندان و دردمندان خدمات گسترده و شایانی اجرا کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به تردد غیرقانونی افاغنه در محور‌های جنوبی و شرقی استان تصریح کرد: در اثر وقوع حوادث جاده‌ای تعداد زیادی از مهاجرین دچار حادثه و آسیب می‌شوند با تلاش نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر امدادرسانی می‌شوند.

فلاح با اشاره به اینکه آموزش‌های همگانی در پیشگیری از حوادث و یادگیری کمک‌های اولیه ضرورت هر فردی است، گفت: در سال‌های اخیر دوره‌های آموزشی مختلفی از سوی جمعیت هلال احمر برای اتباع خارجه افغان در کرمان برگزار شده است.

او عنوان کرد: امروز مراکز جامع درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر آماده ارائه خدمات بدون هیچ گونه تبعیض نژادی به نیازمندان و دردمندان است.

او با اشاره به ارائه خدمات معیشتی به اتباع خارجه نیازمند از سوی جمعیت هلال احمر، افزود: در طی امسال نیز به بیماران نیازمند و متاثر از کرونا کمک هزینه درمانی پرداخت شده است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اتباع خارجی جمعیت هلال احمر استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با رئیس مهمانشهر و شورای مهمانشهر بردسیر دیدار کرد. 

در این نشست اعضای شورا، مسائل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مربوط به مهمانشهر را تشریح کردند. 

روح‌الله خضری‌پور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با تبریک روز شورا گفت: شورا باید در بهره‌برداری حداکثری از منابع به منظور تقویت امور و حل مسائل و مشکلات مردم اقدام کند، مهمانشهر‌ها بالقوه دارای ظرفیت اجتماعی و اقتصادی بالایی هستند که وظیفه شورا بالفعل و عملیاتی کردن آنهاست. 

وی عنوان کرد: شورا باید از تصدیگری فاصله بگیرد و نقش ستادی خود را در هدفگذاری و تصمیم‌سازی برای امور زیربنایی تقویت کند و با تدابیر حکیمانه و موثر همانند لکوموتیو یک قطار موتور محرک در پیشبرد امور باشد. 

خضری‌پور گفت: در این راستا اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری هم صرفا از برنامه‌های هدفمند و اثربخش حمایت می‌کند...

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر