Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام برای آزمون دکتری (Ph.D) از روز دوشنبه اول آذر ماه جاری شروع می شود و تا هشتم این ماه ادامه دارد. این آزمون در روز جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

همچنین ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۱ نیز از روز سه شنبه ۱۶ آذر سال جاری آغاز می‌شود و تا ۲۳ این ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آزمون در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود.

ثبت نام برای شرکت در کنکور ۱۴۰۱ نیز از روز یکشنبه ۱۰ بهمن امسال آغاز می‌شود و تا روز یکشنه ۱۷ این ماه ادامه دارد.  این آزمون نیز در روزهای چهاشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه ۸ تا ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی نیز از روز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و به مدت یک ماه یعنی تا روز یکشنبه ۵ تیر ماه ادامه دارد.

این آزمون نیز در روز جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می شود و در نهایت ثبت نام آزمون کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی) نیز از روز سه شنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۱ آغاز می شود و تا ۱۴ این ماه ادامه دارد. این آزمون نیز در روز جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

کد خبر 627670

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ماه ادامه آغاز می شود ۱۴۰۱ برگزار نیز از روز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ در نوبت اول آزمون سراسری، یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کردند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد بودند. نوبت دوم آزمون سراسری تیرماه برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • رقابت داوطلبان خوزستانی گروه‌های علوم ریاضی، زبان و هنر در مرحله اول کنکور
  • برگزاری آزمون سراسری کنکور در شهرستان بردسکن
  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد