Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز رسانه قوه قضائیه درباره علت فوت متهم ردیف اول شرکت مفتاح خودرو توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار خبری مبنی بر فوت «میثم رضایی» متهم ردیف اول شرکت مفتاح خودرو، مرکز رسانه قوه قضائیه به اطلاع می‌رساند نامبرده که سابقه طولانی اعتیاد و مصرف مواد مخدر داشته، قبل از اعزام به زندان، حتی در مرحله رسیدگی بدوی به پرونده به‌علت سابقه بیماری به مراکز درمانی اعزام شده بود و از مراقبت‌های ویژه پزشکی بهره‌مند بوده است و در بیمارستان لقمان تهران هم فوت کرده است؛ بنابراین گزارش، پرونده شرکت مفتاح خودرو از جمله پرونده‌های کثیرالشاکی محسوب می‌شود که با فوت متهم ردیف اول آن رسیدگی به این پرونده مختومه نخواهد شد؛ بلکه بخشی از این پرونده در دست رسیدگی قضائی است و در خصوص بخش دیگر از آن نیز رای صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در خصوص قسمتی از پرونده که رای بدوی صادر شده، متهم متوفی با حدود هزار و ۶۰۰ شاکی و با اتهام کلاهبرداری شبکه‌ای به ۱۲ سال حبس و جزای نقدی محکوم شده است و در حال حاضر پرونده در دیوان عالی کشور در مقام فرجام‌خواهی است و در صورت قطعیت حکم صادره، فرآیند رد مال با شناسایی اموال وفق مقررات انجام خواهد شد.

در پرونده دوم نیز، کیفرخواست با بیش از ۷۰ شاکی صادر شده است و در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران در حال رسیدگی است.

شایان ذکر است؛ اموال متهم متوفی کفاف رد مال وی را در صورت قطعیت محکومیت خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مفتاح میثم رضایی قوه قضائیه لقمان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان

سرهنگ رضایی از جان باختن ۶۱ نفر به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های شمال استان خبر داد.

به گزارش گروه استان ها هبرگزاری دانشجو ، سرهنگ علی رضایی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان؛ از جان باختن ۶۱ نفر به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در راه ها و جاده‌های شمال استان خبر داد.

وی با خطر آفرین خواندن این خودروها تصریح کرد: این خودرو‌ها علاوه بر اینکه بلای جان سرنشینان خودشان هستند، موجب حادثه و واژگونی خودرو‌های دیگر شهروندان و همچنین افزایش تلفات و مجروحان حوادث جاده‌ای در سطح راه‌های استان کرمان هستند.

او با اشاره به تحلیل آماری حوادث افزود: ٥ هزار و ١٤٧ تصاف منجر به فوت و جرح طی سال قبل در جاده‌های استان رخ داده و متاسفانه یک هزار و ٦٦ نفر جان خود را از دست داده و ٦ هزار و ١٣٧ نفر نیز صدمه دیده و مجروح شده‌اند.


رضایی با بیان اینکه ٨٠ درصد تلفات تصادفات نوروز امسال مربوط به پژو و پراید بوده است، اعلام کرد: در حوادث رانندگی نوروز سالجاری ۴۱۵ نفر مجروح و متاسفانه ۸۱ نفر از هموطنان در استان کرمان جان باخته اند.

دیگر خبرها

  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷