Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری ظهر یک‌شنبه در جلسه شورای اداری گرمسار به میزبانی سالن جلسات شهید صبوری گرمسار ضمن اشاره به دیدار خود با وزیر نیرو و بهداشت بابیان اینکه مسئله آب شرب گرمسار به یک معضل و حرکت دست‌نیافتنی تبدیل‌شده بود، ابراز داشت: لوله‌گذاری ۱۵ کیلومتر مسیر سال‌ها در دل خاک اجرا و بلااستفاده مانده و شرکت پیمانکار کار را رها کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه از ورودی گرمسار مرز استان ۲۳ کیلومتر مسیر وجود دارد که باید هشت کیلومتر دیگر آن لوله‌گذاری شود، ابراز داشت: توانستیم وزیر نیرو و آبفا را مجاب کنیم تا بااعتبار ۱۴۷ میلیارد تومان در حوزه لوله‌گذاری فاز اول ورودی گرمسار و از خروجی استان در تهران به‌عنوان فاز دوم ۲۲ کیلومتر انجام شود.

کلید خوردن ۲ پروژه بزرگ در گرمسار

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه در این نشست بنا شد لوله‌گذاری اجرا شود تا مردم از آب پیش‌تصفیه خانه و پس‌تصفیه خانه بدون املاح معدنی بهره‌مند شوند، ابراز داشت: این طرح طبق مصوبه سال ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود و امیدواریم به سمتی گام برداریم تا آثار و برکات طرح به‌زودی عملیاتی شود.

مطهری بابیان اینکه ۸۰ درصد کار تصفیه‌خانه گرمسار اجراشده است که این نیز آبان ماه سال جاری افتتاح می‌شود، تصریح کرد: در این نشست ۲۰ میلیارد تومان به مجموعه آبفای استان تخصیص داده شد که می‌بایست به‌صورت پیمانکاری و مناقصه کار عملیاتی شود و درمجموع کار ارزشمندی است.

وی بابیان اینکه از پتانسیل وزرا باید استفاده کرد که در این راستا دو پروژه بزرگ شامل مجموعه شش هزار رأسی آب بااعتبار ۱۱ میلیارد تومان و ایجاد بندر خشک در منطقه کلید زده شد، افزود: در این نشست همچنین پنج میلیارد تومان اعتبار مصوب نیز برای فاضلاب تخصیص داده‌شده است.

تخصیص دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای مشاغل خانگی

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه بودجه سال ۹۸ منطقه بالغ‌بر ۸۰ میلیارد تومان بود، ابراز داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده طی سال جاری توانستیم ۳۴۰ میلیارد تومان برای منطقه اعتبارنامه کسب کنیم.

مطهری بابیان اینکه دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون به مجموعه شهر برای مشاغل خانگی تخصیص داده شد که باید هدف‌گذاری شود، تصریح کرد: سهم جهاد، صمت، میراث، ارشاد و غیره مشخص شود و طرحی که برای منطقه مؤثرتر هست با مجموعه نظارتی اجرا و خروجی کار گرفته شود.

وی به دیدار خود با وزیر بهداشت نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ۵۵ درصد صنعت در آرادان و گرمسار وجود دارد لذا واکسیناسیون تمام نیروهای کارگری واحدهای صنعتی توسط وزارت بهداشت داده شد و طبق قرار هفت هزارتا شش هزار دوز واکسن تخصیص داده می‌شود همچنین پیرامون گرانی دارو که کمرشکن شده گلایه‌ها به گوش ایشان رسانده شد.

عضو خانه ملت اضافه کرد: طبق نشست با کمیسیون تلفیق و برنامه‌وبودجه قول تعریض جاده گرمسار-آرادان، تعریض جاده ایوانکی و اعتبار ۱۸ میلیارد تومانی برای جاده سیمین دشت گرفته شد که آثار و برکات این نشست‌ها به زوری مشخص می‌شود.

کد خبر 5308358

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری گرمسار جلسه شورای اداری اردشیر مطهری ویروس کرونا واکسن کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اردبیل واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی اربعین 1400 گرگان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان میلیارد تومان لوله گذاری تخصیص داده داده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!

به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از مهر، وزیر نیرو در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه روز کارگر این روز را به همه کارگران عزیز و همه فعالان عرصه تولید تبریک و تهنیت عرض می‌کنم امروز افتخار داریم که از گروه مپنا دیدن کنیم و در طی این دوره برای سومین بار بازدید صورت می‌گیرد

وی ادامه داد: مهمترین نیاز امروز کشور مسأله انرژی و سرمایه گذاری در آن بخش برای رفاه و رفع نیازهای کشور است و در این زمینه امیدواریم رویکردها اصلاح شود.

وزیر نیرو ادامه داد: ما در طی ۳ سال اخیر برنامه‌های که برای رفع نیاز کشور در صنعت برق در نظر گرفتم این بود که برنامه‌های مشخصی وجود داشت که مطابق آن برای تابستان بدون خاموشی پیش رفتیم.

جایزه خودرو برای صرفه‌جویی‌کنندگان برق

محرابیان خاطر نشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی برخوردار می‌شوند.

به گفته محرابیان برای تابستان امسال ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است‌. که این جوایز از اینترنت همراه تا بیش از صدها دستگاه خودرو و لوازم برقی خانگی کم در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد.

به گفته وی مپنا جز افتخارات صنعت کشور است و در حال حاضر سهم مهمی در اجرای نیروگاه‌ها در سطح کشور و حتی خارج از کشور دارد، پروژه‌های متعددی به عنوان صدور خدمات فنی و مهندسی دارد و روز به روز مطابق نیاز کشور و دنیا مسیر پیشرفت و تعالی را طی می‌کند ما نیز به طور کامل از این اقدامات حمایت می‌کنیم.

محرابیان با اشاره به اقداماتی که در سطح کشور انجام شده است، خاطر نشان کرد: بیش از ۸۵۰۰ مگاوات به ظرفیت برق کشور اضافه شد، البته میزان ناترازی و مصرف بویژه در بخش صنعت کشور با توجه به رشد تولید بیش از این است به همین دلیل پروژه‌های متعددی در نیروگاههای کشور در دستور کار قرار گرفت و با زمانبندی خوبی پیگیری می‌شود، هر چند ماه یک بار شاهد بهره برداری از نیروگاههای کشور مطابق برنامه هستیم. هرچند تأمین مالی پروژه‌ها سخت است.

وزیر نیرو در رابطه با تأمین اعتبار از صندوق توسعه برای اجرای پروژه‌های نیروگاهی تاکید کرد: ضرورت دارد پروژه‌ها توسط نهادهای مالی بویژه صندوق توسعه ملی تأمین مالی شود تا پروژه‌ها در زمان خود وارد مدار شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه صندوق توسعه ملی نقش اساسی خود را در این خصوص ایفا نکرده است امیدواریم با تغییراتی که در این صندوق شاهد خواهیم بود منابع کشور در مسیر توسعه واقعی ملی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع