Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزانه ترکان عضو مستعفی شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره علت استعفای او از این حزب، گفت: به هرحال اختلاف نظراتی بوده که استعفا داده‌ایم.

وی در رابطه با تشکیل شورای مرکزی حزب کارگزاران در دوره جدید، عنوان کرد: قرار بود سال گذشته شورای مرکزی در دوره جدید تشکیل شود که به خاطر انتخابات این موضوع به ۱۴۰۰ کشیده شد، از این رو باید هیئت رئیسه، دبیرکل و رئیس شورای مرکزی حزب مجددا انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعال سیاسی اصلاح طلب اضافه کرد: وقتی تغییرات در شورای مرکزی حزب انجام شد، با توجه به مواضعی که حزب خواهد گرفت ما هم درباره شرایط، تصمیم‌گیری خواهیم کرد. اما به هر حال استعفای ما از حزب کارگزاران قطعی است.

ترکان در پاسخ به این پرسش که غیر از شما و «یدالله طاهرنژاد» چه کسانی از حزب کارگزاران استعفا داده‌اند؟، بیان کرد: اجازه بدهید من نگویم که چه افراد دیگری الان در حال استعفا هستند و یا استعفا داده‌اند.

وی درباره قطعیت استعفای طاهرنژاد، تصریح کرد: استعفای او قطعی است و او متن استعفای خود را در گروه شورای مرکزی حزب کارگزاران به اشتراک گذاشته است. افراد دیگری هم هستند که بهتر است اجازه بدهیم خودشان درباره استعفایشان تصمیم بگیرند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب، ادامه فعالیت خود در عرصه تشکیلاتی، را منوط به شرایط آینده دانست و گفت: هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام؛ اما هرجا احساس کنم می‌توانم برای منافع مردم و کشور مفید باشم، ممکن است با موضع‌گیری یا فعالیت سیاسی دخالت کنم. اما وقتی حس کنم حضورم در حزب یا جناحی تاثیرگذار نیست و فقط محدود به ایام انتخابات است تا مردم را با خودمان همراه کنیم، فکر می‌کنم این رویه درستی در سیاست نیست.

ترکان تاکید کرد: پیش از این هم گفتم که ما باید دارای برنامه و طرح باشیم و بتوانیم فعالیت‌های اجتماعی خود را تقویت کنیم که متاسفانه الان این پایگاه اجتماعی در حزب کارگزاران کاملا از بین رفته است، در هرصورت جزئیات انتقادات خود را بعد از خروج کامل از حزب بیان خواهم کرد.

کد خبر 5306182

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب کارگزاران انتخابات 1400 اصلاح طلبان فرزانه ترکان اجلاس شانگهای 2021 سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم حسین امیرعبداللهیان مجلس شورای اسلامی افغانستان تاجیکستان سازمان همکاری شانگهای جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران وزارت امور خارجه ایران حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف شورای مرکزی حزب حزب کارگزاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا