Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست هماهنگی اجلاسیه تخصصی نماز اظهار کرد: نماز یکی از نعمات بزرگ الهی و بهترین وسیله برای پالایش و تقویت معنویت است که انسان می تواند با نماز سلامت روحی و روانی خود را تقویت کند و خود را از چالش ها و آسیب ها دور سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نقش نماز به عنوان ستون دین و معیار اساسی سنجش اعمال در اعتلای معنویت و تعالی بخشی روحی و فراهم سازی بسترهای شکوفایی معنوی در میان کارکنان سپاه ، نقشی بی دلیل و ممتاز است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: تلاش برای فراهم سازی بسترهای اقامه مطلوب نماز ، آکنده از اشتیاق و سرشار از معرفت زمینه ای را فراهم می سازد تا همگان بتوانند از نماز به عنوان معجون شفابخش ،آرامش و اطمینانی را که شرط اصلی موفقیت در همه عرصه های زندگی است، حاصل نمایند.

عبدی گفت: یکی از راهکارهای مهم این بسترسازی برگزاری اجلاسیه تخصصی نماز است و برپایی همایش ها در ذیل اجلاسیه با محوریت نماز فرصتی برای تقویت باورها و معرفی ارزش های نماز است تا ضمن ایجاد انگیزه در میان کارکنان ، حساسیت بیشتری در بین متولیان این امر برای توسعه فرهنگ نورانی نماز در سپاه ایجاد کند.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی های برجسته انقلاب اسلامی توجه به مسجد و نماز است و اقامه نماز از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و اقامه نماز در سپاه یک اولویت مهم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه تبیین منزلت و اهمیت نماز برای نسل جوان است که باید از کلیه ظرفیت های موجود استفاده شود و برگزاری اجلاسیه تخصصی نماز فرصتی ارزشمند در این راستا است.

عبدی افزود:خوشبختانه سپاه در طول این سال ها موفقیت های چشمگیری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نورانی و متعالی نماز داشته که باید ادامه دار باشد و امسال باید در ذیل اجلاسیه نماز کمیته های تخصصی تشکیل شود و یکی از کمیته های لازم کمیته تولید محتوا است.

وی ادامه داد: تقویت فرهنگ نورانی نماز نیازمند نهضت تولید محتوای کیفی و کمی است و ظرفیت های بسیاری در سطح بسیج و استان وجود دارد که می توان در راستای تبیین اهمیت و منزلت نماز به کارگیری کرد.

 در حال به روز رسانی

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز فرهنگ ولی فقیه استان مرکزی فرهنگ نورانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران، ارتقای وضعیت بصیرت دینی و انقلابی را یکی از وظایف این دفتر برشمرد و افزود: ارتقای بصیرت دینی یعنی شناخت دشمن، از این رو باید به آن توجه جدی داشته باشیم.

وی از سپاه با عنوان یک مجموعه نظامی و از همه مهم‌تر مجموعه‌ای عقیدتی و مذهبی یاد کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف این مجموعه، حفاظت از مکتب اسلام و ارتقای بصیرت دینی و انقلابی آحاد جامعه است، از این رو معتقدیم سپاه پاسداران از جان و آبروی خود مایه می‌گذارد تا کشور در عزت و سربلندی بماند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها آماده جان‌فشانی در راستای حفاظت از کیان ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک مجموعه نظامی از زمان شکل‌گیری نقش تأثیرگذاری را در عرصه‌های مختلف ایفا کرده و نشان داده است که به معنای واقعی کلمه، مولود انقلاب اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران در انجام وظایف ذاتی و محوله خود، همواره تفکر جهادی را سرلوحه برنامه‌ها و اهداف قرار داده است، خاطرنشان کرد: پاسداری و صیانت از هویت فردی و سازمانی، تعمیق بصیرت و معرفت دینی، تعمیق بصیرت سیاسی، ترویج اندیشه‌ها و سبک زندگی اسلامی و … از دیگر وظایف این مجموعه به شمار می‌رود.

بیگدلی با اشاره به اینکه سپاه مجموعه‌ای است که از دل جامعه برخاسته و همواره در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: در هفته عقیدتی سیاسی شاهد برگزاری ۴۰۰ برنامه در زنجان خواهیم بود.

کد خبر 6089075

دیگر خبرها

  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد