Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مدیرعامل شهرخودرو چند روز قبل در گفت‌و‌گوی زنده با برنامه فوتبال برتر، با غصبی خواندن واگذاری مدیریت باشگاه شهرخودرو به هیئت فوتبال خراسان رضوی، از این هیئت به دلیل محکومیت باشگاه توسط فیفا برسر طلب ۷۵ هزار دلاری استفان کوزین انتقاد کرد.

مسعود معمایی دلیل محکومیت باشگاه شهرخودرو را عدم دسترسی مدیران شهرخودرو به اتوماسیون عنوان کرد و گفت: وقتی تیم به هیئت فوتبال واگذار شد، اتوماسیون از مدیران شهرخودرو گرفته شده بود و بااینکه هیئت فوتبال اتوماسیون را در اختیار داشت، با عدم پیگیری این پرونده، باعث شد باشگاه شهر خودرو به پرداخت ۷۵ هزار دلار مطالبات استفان کوزین به اضافه۷ هزار و ۵۰۰ فرانک سوییس جریمه محکوم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمایی از هیچ چیزی خبر ندارد

خبرنگار ورزشی فارس در مشهد موضوع را از دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی پیگیری کرد.

محسن حیدری درخصوص پرونده کوزین مربی اسبق شهرخودرو گفت: کوزین در زمان حمیداوی با باشگاه شهر خودرو قرار داد بسته بود که متاسفانه پول او پرداخت نشد و حتی در زمانی که مربی تیم بوده است چندین مرحله در این خصوص مکاتبه داشته است.

وی افزود: روزی که کوزین قصد ترک باشگاه را داشته است، تقاضای دیدار با حمیداوی داشته که متاسفانه با برخوردی توهین آمیز امکان ملاقات با حمیداوی برای این مربی خارجی میسر نشده است.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه پروسه‌ شکل‌گیری این شکایت از زمانی شروع شد که حمیدوای می‌توانست پول این مربی خارجی را بدهد اما اقدامی صورت نگرفت، اظهار کرد: تاریخ شکواییه کوزین در زمان مدیریت حمیداوی بوده است و باوجود دریافت شکواییه، باشگاه شهرخودرو در آن زمان هیچ اقدامی نکرده بود.

حیدری با اشاره به پیگیری‌های هیئت فوتبال برای حل پرونده نماینده استان در فیفا تصریح کرد: بعد از اینکه تیم در اختیار هیئت فوتبال خراسان رضوی قرار گرفت، هیئت فوتبال از فیفا برای حل این مساله مهلت گرفت تا بتواند دفاعیه باشگاه را ارسال کند. این دفاعیه و حتی پرداخت پول باید در همان گذشته و زمان مدیریت حمیداوی بر امور باشگاه انجام می‌شد که متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت، اما این هیئت بود که با به کارگیری وکیل، از فیفا مهلت گرفت و لایجه را ارسال کرد.

وی با بیان بی‌خبر بودن معمایی از اینگونه مسائل یادآور شد: معمایی از هیچ چیزی خبر ندارد و فقط به دنبال این است که هیئت را مقصر این قضیه جلوه دهد. نکته خیلی مهم که جامعه فوتبال باید به آن توجه داشته باشد این است که مبلغ مورد درخواست آقای کوزین از شهرخودرو، مبلغ ۱۴۰ هزار بوده است که با پیگیری‌های حقوقی وکیلی که هیئت فوتبال به کار گرفت، این مبلغ به ۷۵ هزار دلار یعنی نصف کاهش پیدا کرده است.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی افزود: آقای حمیداوی در زمانی که می‌توانست با پیگیری و ارسال ایمیل رضایت کوزین را جلب کند و یا دفاع از شکواییه کوزین ارسال کند همه چیز را پشت گوش انداخت، اما همه این کارها توسط هیئت فوتبال انجام شد و حالا آقایان مدعی هستند که هیئت هیچ اقدامی در این زمینه نکرده است.

استفانو کوزین که بعد از لیگ قهرمانان از این تیم جدا شد و به فیفا شکایت کرده، گفته است: بعد از اتمام بازی‌های لیگ در ماه آگوست، من برای یک هفته تعطیلات به ایتالیا بازگشتم. آخرین دستمزدم از باشگاه را تقریباً در ماه آوریل، سپتامبر دریافت کردم بعد از آن باشگاه هرگز پولی به من پرداخت نکرد. به آنها گفتم که به قطر می‌آیم، اما برای سفر به نامه AFC نیاز دارم. ولی متاسفانه باشگاه هرگز پاسخ مشخصی به درخواست‌های من نداد، هیچ پولی برایم واریز نکرد. بنابراین من هم تصمیم گرفتم قراردادم را با آن‌ها فسخ کرده و مدارک را برای اطلاع از این شرایط به فیفا ارسال کنم تا از طریق مراجع قانونی پیگیر مطالباتم باشم.

انتهای خبر / ۷۰۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی مديرعامل شهرخودرو مسعود معمایی محسن حیدری هیئت فوتبال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی