Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد گوهری در گفت‌وگو با میزان، در مورد پیوستن یه تیم صنعت نفت آبادان در حالی که گفته شده بود گزینه سپاهان است اظهار داشت: قبل از هر چیز از رحمان احمدی تشکر می کنم که نسبت به من لطف داشت. متاسفانه اتفاقاتی که افتاد اجازه نداد شاگرد او شوم. این مربی با من صحبت کرده بود و قرار بود به اصفهان بروم و با آنها صحبت کنم؛ ولی اتفاقاتی افتاد که دست من نبود با این حال به  باشگاه سپاهان  و رحمان احمدی حق میدم که نظرشان عوض شوند؛ اما هیچ کدام از این اتفاقات دست من نبود اما هر چه بود گذشته است باید گذشته را رها کرد و به فکر آینده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بار دیگر به عنوان شاگردان علیرضا منصوریان این بار در باشگاه صنعت نفت با این مربی همکاری می‌کند تصریح کرد: باعث افتخار من است که یک بار دیگر با این مربی کار می‌کنم. باید اعتراف کنم او به من کمک کرد تا وارد فوتبال ایران شوم در حالی که ۱۶ سال بیشتر نداشتم از من حمایت کرد. منصوریان باعث شد به باشگاه صنعت نفت که باشگاهی ریشه دار است بپیوندم. این باعث افتخار است به باشگاه که اینطور به بازیکنان احترام می گذارد ملحق شوم. از این رو فصل جدید را در خدمت منصوریان و مردم خوب آبادان هستم و همه تلاشم را می‌کنم که فصل موفقی را در کنار هم داشته باشیم.

دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد:مردم آبادان فوتبالی هستند از این روز  همه توانمان را می‌گذاریم تا بتوانیم جایگاهی در شان و شخصیت مردم آبادان کسب کنیم. این تیم لایق بهترین ها است و سال‌ها ثابت کرده از توان و پتانسیل خوبی برخوردار است.  همیشه مشکلات مالی در کنار این باشگاه وجود داشته و محدودیت ها اجازه نداد توانایی بیشتری از خود به نمایش بگذارد اما امیدوارم در فصل جدید بتوانیم عملکرد بهتری داشته و جایگاه بهتری برای این تیم کسب کنیم.

گوهری با اشاره به این که به اندازه یک کارمند وزارت نفت در باشگاه‌های نفتی سابقه دارد خاطرنشان کرد: من سه سال در نفت تهران، سه سال پارس جنوبی و سه سال نفت مسجد سلیمان بودم و حالا هم به صنعت نفت آبادان پیوستم. از این رو به خاطر سابقه‌ای که در باشگاه‌‍های نفتی دارم شرایط این باشگاه را کاملا درک می‌کنم. با وجود شناختی که از این تیم دارم هیچ شرط و شروطی برای آنها نگذاشتم. مثل سایر بازیکنان قرارداد بستم و سعی کردم مبلغی را در قراردادم بگنجانم که باشگاه توان پرداخت آن را داشته باشد. در پایان برای تیم نفت مسجدسلیمان و مردم شهرم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذارند. بیشتر بخوانید: شجاعی: فرصت پورموسوی تمام شد/ به زودی در مورد سرمربی تصمیم می‌گیریم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس داشته باشید

به گزارش "ورزش سه"، سیداحمد گوهری بعد از برد آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران بیان کرد: خیلی خوشحالم که این اتفاق برای شروین بزرگ افتاد. از بچه‌های تیم خیلی خیلی تشکر می‌کنم. خیلی زحمت کشیدند و من مدیون آنها هستم. امیدوارم یک جا بتوانم برای آنها جبران کنم؛ هرچند من هم همه تلاشم را کردم ولی به نظرم بعضی وقت‌ها باید شانس هم داشته باشید. خیلی خوشحالم، ممنون‌دار بچه‌ها هستم و از آنها تشکر می‌کنم.

او درباره شانس قهرمانی آلومینیوم اراک در جام حذفی تاکید کرد: در جام حذفی هیچ اتفاقی قابل پیش بینی نیست. امیدوارم ما هم بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم.

گوهری در پایان افزود: آلومینیوم در سال‌های پیش تا فینال هم آمده است. همه تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ما بیفتد. ما جوانان بسیار خوبی داریم و امیدوارم هر کدام از آنها بتوانند کارهای بزرگی کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس داشته باشید