Web Analytics Made Easy - Statcounter

«زهرا کسایی پور» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مهمترین اهداف این طرح، ترویج برنامه‌های آموزشی، تحکیم بنیان خانواده، کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه کودکان، ارتقای سطح ضرایب سوادآموزی در استان و جلوگیری از بازماندگی از تحصیل کودکان به ویژه دختران است.
وی تاکید کرد: در راستای این تفاهم‌نامه برنامه‌های عملیاتی متعددی در راستای پیشگیری از بازماندگی تحصیل دختران ورودی سال اول دبستان و دانش آموزانی که به هر دلیل مجبور به ترک تحصیل شدند، اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی یادآور شد: عملیاتی کردن این تفاهم‌نامه قید زمانی ندارد و به طور مستمر است چرا که هر ساله کودکانی وارد چرخه تحصیل می‌شوند اما به دلایل مختلف مثل بدسرپرست بودن از تحصیل بازمی مانند.
کسایی پور خاطر نشان کرد: امید است با تعامل و هم افزایی لازم، سطح اقدامات در این حوزه را در دستگاه‌های مختلف شهرستانی ارتقا بخشیم.

۴۹ درصد از جمعیت یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفری استان مرکزی را بانوان تشکیل می‌دهند.

در حال حاضر ۳۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح استان مرکزی تحصیل می‌کنند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده کمپین حمایت از دختران بازمانده از تحصیل بازمانده از تحصیل دانش آموز دانش‌آموزان زن سرپرست خانواده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اراک استان مرکزی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده بازمانده از تحصیل دانش آموز دانش آموزان زن سرپرست خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت