Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پنجمین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شهید محمد جهان آرا در منطقه 7 با حضور فرمانده ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا استان تهران، فرمانده سپاه تهران، نماینده ولی فقیه سپاه محمد رسوال الله، شهردار منطقه 7 و جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد در مجموعه ورزشی مرودشت این منطقه راه اندازی شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، علیرضا زالی رئیس ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا استان تهران در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید جهان آرا، اظهار داشت: با توجه به پیک پنجم کرونا و در راستای تسریع در روند واکسیناسیون و دسترسی آسان شهروندان به مراکز، پایگاه واکسیناسیون کووید 19 در این مجموعه ورزشی به نام شهید محمد جهان آرا به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون با همکاری سازمان ها و دستگاه های اجرایی کشور خبر داد و ضمن توصیه به شهروندان در رعایت قاطعانه شیوه نامه های بهداشتی برای عبور از پیک پنجم کرونا دلتا، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه طی مدت اخیر تامین واکسن با سرعت بیشتری صورت گرفته است، شاهد افزایش تعداد پایگاه های تزریق واکسن در مناطق تهران هستیم تا اکثر شهروندان تهرانی بتوانند واکسن خود را دریافت کنند.
سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران در بخش دیگری از این مراسم، ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی شهرداری منطقه 7 در راه اندازی هرچه سریعتر این مرکز همزمان با هفته دفاع مقدس، راه اندازی این مراکز را راه حل افزایش سرعت واکسیناسیون، کاهش ازدحام و حفظ کرامت انسانی دانست و گفت: یکی از اهداف مهم در طرح شهید سلیمانی، واکسینه شدن مردم محله در همان محله یا در نزدیکترین پایگاه سکونت خودشان است که با بررسی های انجام شده حدود 60 هزار نفر از شهروندان منطقه 7 در نزدیکی این مرکز سکونت دارند و می توانند بدون دغدغه و اتلاف وقت با مراجعه به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا و انتخاب نزدیکترین مرکز، واکسن خود را بدون محدودیت سنی دریافت کنند.
او ضمن رضایت از همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی، از افزایش سرعت واکسیناسیون با بهره گیری از ظرفیت ها و نهادها از جمله سپاه، بسیج، شهرداری، مرکز اورژانس تهران و مرکز بهداشت شمال خبر داد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت های موجود و متخصصین امر، روز به روز این شرایط بهتر خواهد شد و در روزهای آینده با آغاز هفته دفاع مقدس این روند شتاب بیشتری می گیرد.
شهردار منطقه 7 نیز در پایان با اشاره به همکاری های بین بخشی و هم افزایی بین دستگاه های مختلف، ضمن قدردانی از همکاری ناحیه بسیج شهید مطهری، سازمان اورژانس کشور، مرکز بهداشت شمال تهران و حوزه مقاومت بسیج 177 شهید جهان آرا در راه اندازی این مرکز، خاطر نشان کرد: پایگاه واکسیناسیون کووید 19 در مجموعه ورزشی مرودشت 8 تیم در 2 شیفت کاری صبح و عصر فعالیت می کنند که با پیش بینی های انجام شده و تدابیر لازم، روزانه ظرفیت تزریق 1000 دُز واکسن کووید 19 به شهروندان را دارد.
با راه اندازی مرکز واکسیناسیون شهید جهان آرا، 5 پایگاه واکسیناسیون در منطقه 7 فعال هستند، که 3 پایگاه آن توسط شهرداری منطقه و با مشارکت سایر دستگاه ها زیربط دایر شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهید جهان آرا راه اندازی منطقه 7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، با بیان اینکه می توانیم با زبان خصومت با یکدیگر صحبت نکنیم و با زبان احترام یکدیگر را نقد کنیم، گفت: بپذیریم که مقداری با یکدیگر اختلاف مبانی و فکری داریم و ممکن است جریانی جریان دیگر را قبول نداشته باشد اما این امر نباید موجب توهین به یکدیگر شود.

وی در خصوص صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر انتقاد این عضو شورای شهر کرج از سگ گردانی در پارک ها تصریح کرد: عده ای از مردم از سگ گردانی در پارک ها شکایت دارند زیرا گاهاً شاهد آسیب زدن به کودکان و بزرگسالان توسط سگ ها بوده و هستیم و حتی نمی توان از کنار سگ های زینتی نیز به راحتی عبور کرد، بنابراین از شهردار خواستم این امر در پارکی که محل استفاده عموم است ممنوع شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه اگر شهرداری این کار را جمع نکند، چه کسی مسوول است؟ اظهار کرد: عده ای از افراد اقدام به چرخاندن حیوانات در پارک ها کرده و از این طریق مشکلات زیست محیطی و بهداشتی را برای مردم ایجاد می کنند. اگر در این زمینه اعتراض می کنم به معنای مخالفت با سگ ها نیست، این امر مستلزم شعور اجتماعی و فرهنگ است.

حجت الاسلام سعیدی تصاحب سگ ها و اهلی کردن آنها را اولین نقطه خیانت به این حیوان دانست و در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: در سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان بودجه و در سال قبل از آن ۴۰۰ میلیون تومان به جشنواره تئاتر استان اختصاص یافت و امسال نیز بودجه ای بدین منظور در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: کرج اولین شهری است که با ۶۰ مجموعه فرهنگی استان وارد انعقاد تفاهم نامه شده و ۲۱ مجموعه ۲۵ درصد از هزینه های اجرای برنامه های خود را دریافت کرده اند. همچنین کرج اولین شهری است که نقشه مهندسی فرهنگی کشور را به اجرا درآورده است. از دیگر اقدامات فرهنگی انجام شده می توان به رونمایی از هشت جلد کتاب البرزشناسی در سال گذشته در روز فرهنگی کرج خبر داد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج متولی فرهنگ هر استان را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن دانست و اظهار کرد: شورای دوره ششم شهر کرج ۶ و نیم میلیارد تومان بودجه فرهنگی شهر را به ۱۶۷ میلیارد تومان افزایش داد. در حوزه البرزشناسی و کرج شناسی نیز مرکز البرزپژوهی به همت شهرداری کرج راه اندازی می شود.

کد خبر 6093550

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان یونسکو به دانشگاه تهران اعطا شد
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد