Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@05:48:53 GMT

اقدام عجیب احمد مددی پس از استعفا از استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۳۴۱۰

اقدام عجیب احمد مددی پس از استعفا از استقلال

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که روز گذشته و در جلسه‌ای در ساختمان وزارت ورزش، احمد مددی از سمت مدیرعاملی استقلال استعفا کرده بود و به نظر می‌رسید که جلسه‌ای فوری برای انتخاب جانشین وی برگزار شود، اما این مسئله به شکل عجیبی از سوی ناصر فریادشیران معاون اجرایی مددی تکذیب شد و گفت که مددی به کار خود در استقلال ادامه دهد! هم‌چنین صبح امروز خبرگزاری میزان در خبری اعلام کرد که مددی از استعفای خود پشیمان شده و می‌خواهد آن را پس بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا از ساختمان باشگاه استقلال خبر می‌رسد که دقایقی قبل احمد مددی همراه با ناصر فریاد شیران در ساختمان باشگاه حاضر شده است.

هنوز علت حضور این دو چهره در باشگاه استقلال مشخص نیست و به نظر می‌رسد پس از گذشت ۲۴ ساعت از اتفاقات جنجالی روز گذشته در مقابل ساختمان وزارت ورزش و تجمع هواداران آبی‌پوش که منجر به استعفای مددی شد، حالا یک روز پر التهاب دیگر در انتظار هواداران استقلال است.

گفتنی است که قرار بود امروز جلسه هیات‌مدیره با حضور اعضا برای بررسی عملکرد کادرفنی برگزار شود که به نظر می‌رسید با استعفای مددی آن جلسه هم ملغی شده باشد اما هنوز تکلیف نهایی جلسه هیات‌مدیره مشخص نیست و شاید حضور مددی در ساختمان باشگاه، به منظور حضور در جلسه هیات‌مدیره بوده باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد مددی استقلال احمد مددی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند