Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@20:33:51 GMT

بازداشت پنج متهم در پرونده واکسن‌های تقلبی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۳۵۶۴

بازداشت پنج متهم در پرونده واکسن‌های تقلبی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به رسیدگی در سریعترین زمان ممکن به پرونده واکسن‌های تقلبی گفت: در این پرونده پنج نفر بازداشت شدند و در کمتر از ۱۰ روز تکمیل و برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان ارسال شده است.

حسن مددی در نشست ارزیابی و تحلیل نظام‌مند آمار عملکرد دادگستری‌های سراسر کشور با اشاره به برنامه دادستانی برای افزایش بازدید از ندامتگاه‌ها گفت: دستور ویژه به زندان‌های استان داده شده تا برنامه مدون را برای ملاقات زندانیان با قضات تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی با اشاره به ایجاد واحد تشکیل پرونده شخصیت، بیان کرد: دادستانی این آمادگی را دارد با توجه به استقرار مددکار و روانشناس در این واحد به کلیه حوزه های قضایی که در این زمینه نیازمند تشکیل پرونده هستند کمک کند و ظرفیت های خود را در اختیار آن ها قرار دهد.

وی گفت: در ماه گذشته چندین مورد پرونده قضایی مهم در کرج تشکیل شد که مهمترین آن ها بازداشت زورگیران خشن اتوبان تهران- قزوین بود که در کمترین زمان با تکمیل تحقیقات با اتهام محاربه به دادگاه انقلاب ارجاع شد.

بازداشت پنج متهم در پرونده واکسن‌های تقلبی

دادستان عمومی و انقلاب کرج رسیدگی در سریعترین زمان ممکن به پرونده واکسن‌های تقلبی را دیگر اقدام مجموعه خود در ماه گذشته بیان کرد و افزود: در این پرونده پنج نفر بازداشت شدند و تحقیقات با توجه به تاکیدات رئیس محترم قوه قضائیه و معاون ایشان و رئیس کل محترم دادگستری استان در کمتر از ۱۰ روز تکمیل  و برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان ارسال شده است.

وی با اشاره به شناسایی و بازداشت اعضای باند سرقت از طلافروشی خیابان بهشتی کرج ادامه داد: در این رابطه نیز۱۰ نفر بازداشت شدند که سه نفر عامل اصلی و هفت نفر مرتبط بودند؛ این اتفاق در سریعترین زمان ممکن و با تلاش دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در استان‌های البرز و یکی از استان‌های غربی کشور رقم خورد که با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارجاع خواهد شد./ ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: متهمان پرونده واکسن های تقلبی پرونده واکسن های تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام

به گزارش خبرگزاری مهر، حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است هرچند که این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تأیید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضائی است.

کد خبر 6087998

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • خالکوبی منشوری تتلو در دادگاه دردسرساز شد
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو