Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – استعفای احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه استقلال از شامگاه روز شنبه ۲۷ شهریور موجب شد گمانه زنی‌های زیادی درباره جایگزین مدیرعامل استقلال صورت بگیرد.

 جدی‌ترین گزینه مطرح که از حدود دو هفته پیش نامش بر سر زبان‌ها افتاد سردار مصطفی آجورلو مدیرعامل اسبق باشگاه پاس تهران، استیل آذین و تراکتور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه آجرلو این موضوع را تایید و تکذیب نکرده اما از روز گذشته احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین استقلال نیز مطرح شده است هر چند که بعید به نظر می رسد.

اما گزینه جدیدی که مطرح شده امیررضا واعظ آشتیانی است. مدیرعامل باشگاه استقلال در فصل هشتم لیگ برتر که در پایان توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر با استقلال را برای دومین بار در تاریخ این باشگاه کسب کند.

البته نزدیکان این مدیر سابق در ارتباط با احتمال حضورش در باشگاه استقلال اظهار بی اطلاعی کرده اند ولی با توجه به شرایط موجود بعید نیست او بار دیگر مدیرعاملی باشگاه استقلال را در دست بگیرد.

امیررضا واعظی آشتیانی پیش از مدیرعاملی استقلال، ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری را نیز در دست داشت و مدتی هم قائم مقام رئیس سازمان تربیت بدنی بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مصطفی آجورلو استقلال امیررضا واعظی آشتیانی خبر ویژه مصطفی آجورلو باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟