Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی اسناد فاش کرد، شش ماه حفاظت فوق برنامه از چهار فرزند رئیس جمهوری پیشین آمریکا و دیگر مقامات که دونالد ترامپ پیش از ترک کاخ سفید تایید کرده بود، یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار خرج روی دست مالیات‌دهندگان گذاشته است.

 مجله پیپل ماه ژانویه تایید کرد که دونالد ترامپ در واپسین لحظات خروج از کاخ سفید، حفاظت سرویس مخفی از فرزندانش را به مدت شش ماه تمدید کرد که شامل دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا ترامپ و همسرش جارد کوشنر، اریک ترامپ و همسرش لارا ترامپ و تیفانی ترامپ می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حفاظت شامل حال نوه‌های ترامپ هم می‌شود.

از طرف دیگر یک منبع در سرویس مخفی آمریکا گفت، افرادی خارج از خانواده ترامپ هم حفاظت بیش از حد گرفته‌اند اما او به نام آنها اشاره‌ای نکرد.    

در همین زمینه روزنامه واشنگتن پست گزارش داد، از جمله افرادی که نامشان در لیست حفاظت مازاد آمده است می‌توان به استیون منوچن، وزیر خزانه‌داری سابق، مارک میدوز، رئیس کارکنان سابق ترامپ و رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا اشاره کرد.

براساس گزارش واشنگتن پست، هزینه بالای حفاظت ویژه همچنین شامل هزینه ۳۰۰۰ دلاری دولت آمریکا برای هر بلیت هواپیما و ۱۱ هزار دلار برای اجاره اتاق‌ها در سفر ماه ژوئن منوچن به خاورمیانه می‌شود. در این گزارش آمده است: اسناد نشان می‌دهند که مالیات‌دهندگان آمریکایی بیش از ۵۲ هزار دلار برای حفاظت از یک مولتی میلیونر در یک سفر کاری هزینه کرده‌اند.

براساس این گزارش، گرچه بودجه ۲.۴ میلیارد دلاری سرویس مخفی برای پوشش این درخواست حفاظت غیرمعمول کافی بوده است، اما این اعداد و ارقام باز هم قابل توجه است چون افراد داخل لیست حفاظت ویژه از جمله پسران ارشد ترامپ که نقشی هم در دولت نداشتند، به حدی ثروتمند هستند که خودشان می‌توانستند هزینه‌های حفاظتی را بپردازند. 

سرویس مخفی آمریکا ملزم به حفاظت از روسای جمهوری سابق و همسرانشان تا آخر عمر است، اما تنها وظیفه دارد از فرزندان آنها تا زمانی که آنها ۱۶ ساله شوند، حفاظت کند. برخی از روسای جمهور آمریکا بعد از خروج از کاخ سفید برای مدت زمان بسیار کوتاهی درخواست حفاظت ویژه برای فرزندانشان داشته‌اند اما سن آنها بسیار کمتر بوده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سرویس مخفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد