Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:29:27 GMT

بلاتکلیفی ارز واردات روغن خام

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۳۷۱۴

بلاتکلیفی ارز واردات روغن خام

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امیرهوشنگ بیرشک اظهار داشت: تداوم این روند به بی اعتباری واردکنندگان روغن خام منجر شده و در ادامه، تاثیر آن بر تولید روغن نباتی را شاهد خواهیم بود.

وی در مورد تبعات ادامه این روند تصریح کرد: ادامه این روند، چرخه تامین واردات روغن خام را دچار مشکل می کند و برای حفظ آرامش موجود در بازار روغن و جلوگیری از اتفاقات سال گذشته، وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی باید هرچه سریع تر نسبت به تخصیص ارز روغن های وارداتی که متعلق به بخش خصوصی است، اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران افزود: نباید به بهانه های مختلف، بخش خصوصی را از چرخه واردات و تخصیص ارز روغن خام که مهمترین ماده اولیه در تولید روغن نباتی است، کنار گذاشت.

برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای با عنوان «ضرورت نظارت بر مبادی ورود و خروجی کالا» خواستار جلوگیری از رسوب کالا در گمرک شدند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: روغن بخش خصوصی واردات ارز واردات روغن خام روغن خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی

برخی از پناهجویان افغانستانی در «جاکارتا» پایتخت اندونزی با برپایی تجمع در برابر دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نسبت به سرگردانی و بلاتکلیفی چندساله‌شان در این کشور، دست به اعتراض زدند و خواستار حمایت این نهاد برای اسکان در کشورهای دیگر شدند.

خیابان‌های شهرهای مختلف اندونزی در سال‌های اخیر شاهد تجمعات و اعتراضات بسیاری از سوی پناهجویان افغانستانی بوده است.

بسیاری از پناهجویان افغانستانی، بیش از ۱۰ سال است که به اندونزی آمده‌اند با این حال پس از گذشت این مدت، جز سرگردانی و بلاتکلیفی چیزی عایدشان نشده است.

گفته می‌شود بیشتر این پناهجویان خواستار ورود نهادهای بین‌المللی به موضوع و کمک به انتقال آنها به کشور ثالث هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ نفر مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت