Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@12:24:23 GMT

سردار اشتری با وزیر دفاع دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۳۷۶۳

سردار اشتری با وزیر دفاع دیدار کرد

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی به همراه جمعی از معاونین ناجا با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار کرد.

به گزارش برنا، به نقل از وزارت دفاع، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از آمادگی این نیرو برای تعامل بیشتر با وزارت دفاع خبر داد و گفت: تقویت تجهیزات هوا ناجا، مرزبانی و یگان ویژه ناجا از مهمترین اولویت ها در نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تشکر و قدردانی از حمایت وزرای قبلی دفاع از ماموریت های ناجا گفت: انتظار می رود این پشتیبانی ها در دوره جدید افزایش یابد.

امیر سرتیپ دکتر آشتیانی نیز در این دیدار با بیان پشتیبانی وزارت دفاع در تامین اقلام و تجهیزات نیروی انتظامی بویژه در حوزه های مرزبانی، دریایی، بالگردی، هواناجا، فاوایی و یگان ویژه تصریح کرد: ناجا یک تشکل بسیار بزرگ است که در تمامی حوزه ها فعالیت می کند و با تمامی سازمان ها و صنعت های وزارت دفاع در ارتباط بوده و با توجه به تهدیدات موجود مسئولیت نیروی انتظامی را در حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دوچندان می کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  برقراری امنیت توسط غیور مردان نیروی انتظامی را بالاتر از دفاع دانست و خاطرنشان ساخت: از این جهت کار نیروی انتظامی بسیار حساس و سخت است و بر این اساس حمایت از ماموریت های ناجا  درتامین تجهیزات نوین ، آموزش بکار گیری آنها و اصلاح قوانین و مقرارت سه امر مهم برای پشتیبانی از ماموریت های ناجا در وزارت دفاع می باشد.

امیر سرتیپ آشتیانی در تبیین اهمیت نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت عمومی کشور بیان داشت: مردم ذخیره استراتژیک نظام جمهوری اسلامی هستند و آرامش،  منزلت و اعتقادات مردم در گرو نظم و امنیت جامعه تعریف شده و در این میان ایجاد شرایط خوب امنیتی مورد انتظار مردم از نیروی انتظامی است .

وی در پایان افزود: تلاش می کنیم فصل جدیدی را در گسترش و توسعه روابط جدید وزارت دفاع با نیروی انتظامی را دستور کار قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وزارت دفاع نیروی انتظامی صنعت نظام مقدس جمهوری اسلامی نیروهای مسلح مردان تامین امنیت نظام جمهوری اسلامی نظم و امنیت وزیر دفاع سردار اشتری نیروی انتظامی وزارت دفاع وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان

وزیر کشور آلمان با توجه به وضعیت تهدید جدید در اروپا، تحول در دفاع غیرنظامی و همچنین نظامی را درخواست کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، با توجه به وضعیت تهدید جدید در اروپا، "نانسی فایزر"، وزیر کشور فدرال آلمان معتقد است که این کشور نیز باید از نظر دفاع مدنی خود را تغییر دهد.

وی در این باره به خبرگزاری آلمان گفت: «ما باید سرمایه‌گذاری‌های مهم بیشتری در سیستم‌های هشدار خوب، هلیکوپترهای مدرن و سایر تجهیزات انجام دهیم.

این وزیر آلمانی تاکید کرد: همین امر در مورد حفاظت موثر از زیرساخت های حیاتی و مراقبت در صورت بروز بحران صدق می کند.

فایزر همچنین گفت که تجاوز روسیه به اوکراین به یک وضعیت امنیتی کاملاً تغییر یافته منجر شده است که در درجه اول در میان شرکای شرقی اتحادیه اروپا و ناتو مانند کشورهای بالتیک، اما همچنین از طریق تهدیدات سایبری مانند حملات سایبری، جاسوسی و انتشار اطلاعات نادرست در اینجا دیده می شود.

وی افزود: این بدان معناست که: «علاوه بر بازدارندگی و دفاع نظامی، ما باید حفاظت غیرنظامی را نیز تقویت کنیم، بنابراین به گفته وی وزارت کشور فدرال به طور فشرده با وزارت دفاع بر روی یک طرح عملیاتی برای دفاع نظامی و غیرنظامی کار می‌کند.

به گفته وی وزارت بهداشت و اداره حمل و نقل نیز در کار بر روی به اصطلاح OPLAN که به عنوان طرح محرمانه طبقه بندی شده و اکنون در نسخه اولیه در وزارت دفاع موجود است، مشارکت دارند.

تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیاناعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم