Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور ‏گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۲۳۲ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در منطقه قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسنا علی اکبر جعفری  ۲۸ شهریورماه با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برگی زرین در دفتر انقلاب اسلامی است، بیان کرد: ایثار و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در این دوران برگرفته از فرهنگ عاشورا و عرصه بروز و ظهور رشادت ها، شهامت ها، ایثارگری ها و از خود گذشتگی ها برای کشور، نظام و ملت ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه آحاد ملت ایران در دفاع مقدس سهیم بودند، افزود: وحدت رمز پیروزی در دفاع مقدس بود و امروز باید با حفظ و تقویت وحدت و روحیه ایثار و شهامت و شهادت از نظام اسلامی پاسداری و نسل جدید را با دفاع مقدس آشنا کنیم چرا که دشمن به دنبال تحریف ارزش های نظام است.

این مقام مسئول در ادامه به بیان اقدامات قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی قرارگاه قدس در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس بالغ بر ۲۳۲ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در منطقه قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر و شهرستان‌های دلگان، بنت، جلگه، بمپور، قصرقند، سمسور و سایر نقاط افتتاح خواهد شد.

وی ارزش تعداد پروژه های مورد نظر را ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: ۳۱۸ خانوار در نقاط دورافتاده و محروم از این تعداد پروژه عمرانی و محرومیت زدایی بهره مند خواهند شد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور تصریح کرد: احداث خانه ویژه شهدا و  محرومین، احداث ۳۵ باب مسکن ویژه محرومین کمیته امداد، بالا بردن کیفیت بهداشتی منازل و احداث سرویس های  بهداشتی از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته فاع مقدس است.

وی اذعان کرد: احداث سیل بند، احیای قنات، تسطیح ۹۰ هکتار از زمین های کشاورزی، حفر و تجهیز و تکمیل چاه‌های کشاورزی از دیگر برنامه های در دستور کار بوده که سه حلقه چاه کاملا آماده بهره برداری است.

جعفری اظهار کرد: فراهم آوردن زمینه اشتغال در مناطق مختلف استان از دیگر اولویت های کاری قرارگاه قدس به شمار می رود که در این راستا نیز در هفته دفاع مقدس علاوه بر افتتاح کارگاه خیاطی، از دو مجموعه ورزشی مجهز به صورت روباز با چمن کامل در قصرقند و منطقه هودیان دلگان رونمایی خواهد شد تا مردم از ظرفیت آنها به نحو مطلوب بهره برداری کنند.

گفتنی است در آینده نزدیک در حوزه شهرستان‌ها و قرارگاه های دیگر مانند مجموعه استان، قرارگاه شهید فولادی در چابهار و شهید میرحسینی افتتاحیه های بزرگی صورت می گیرد که مردم در اقصی نقاط استان از این خدمات بی منت و رایگان سپاه بهره مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان پروژه عمرانی و محرومیت زدایی هفته دفاع مقدس قرارگاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح تندگویان در مردادماه سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران امروز در حاشیه آیین افتتاح تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخاردر جمع خبرنگاران در رابطه با‌ آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان اظهار کرد‌: این پروژه به حسب شرایط تاسیساتی شرایط ویژه‌ای را دارد و اقدامات لازم در قالب این پروژه در حال انجام است.

وی افزود: اخیرا ما با یک چالشی در فرآیند این پروژه روبرو شده‌ایم به طوریکه یک ماه پیش با یک مسیر فاضلاب روبرو شده‌ایم که البته هفته گذشته این مشکل حل و فصل شده و ان‌شاءالله ظرف دو هفته آینده زیرگذر این تقاطع به بهره‌برداری خواهد رسید و ان‌شاءالله با بهره‌برداری این زیرگذر فرایند ادامه خواهد داشت.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در خصوص زمان بهره‌برداری کامل این تقاطع گفت: همانطور که گفته شد ظرف دو هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و حداکثر این پروژه در مردادماه تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص بهره‌برداری از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری گفت: فاز اول این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که فاز نخست آن 9.6 کیلومتر است و در رابطه با فاز دوم آن نیز ما 3 پیشنهاد را به سازمان محیط زیست داده‌ایم که هنوز در این باره جوابی را نداده‌اند.

حق‌بین گفت: به محض اینکه سازمان محیط زیست به پیشنهادات ارائه شده از سوی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران در رابطه با فاز دوم آزادراه شهید شوشتری پاسخ بدهند اقدامات لازم برای اجرای فاز دوم آغاز خواهد شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران درباره بازدید وزیر کشور از فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی گفت: این بازدید روز پنجشنبه هفته گذشته انجام شد و در رابطه با فاز دوم این پروژه که حدود یک کیلومتر است کماکان معارضین ملکی و تاسیساتی وجود دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام شهرداری منطقه 18 ظرف یک ماه آینده مشکل معارضین در مسیر فاز دوم شهید بروجردی حل خواهد شد و به محض حل این موضوع جبهه کاری در این محدوده مستقر و اقدامات لازم را برای اجرای این پروژه انجام خواهند داد.

حق‌بین در پاسخ به این پرسش که فاز دوم شهید بروجردی در چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و اگر مشکلی پیش نیاید فاز دوم آن تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار