Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم شهداب یزد با بیان اینکه لیگ برتر امسال حرکتی بسیار خوب برای احیا والیبال ساحلی بود، گفت: برنامه‌ریزی بلندمدت و میان‌مدت مخصوصا بر روی جوانان مستعد، تامین مالی بازیکنان، برگزاری منظم و پرتعداد مسابقات داخلی و شرکت در تورهای معتبر بین‌المللی چهار رکن لازم برای پیشرفت والیبال ساحلی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، آق‌محمد سلاق در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر ساحلی درباره این رقابت‌ها افزود: لیگ برتر امسال حرکتی بسیار خوب برای احیا والیبال ساحلی بود که از سوی کمیته ساحلی فدراسیون والیبال برای نخستین بار به‌صورت متمرکز و رفت و برگشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبیعی است که نخستین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی با نقص‌ها و مشکلاتی برگزار شود، گفت: باید سعی کرد برای دوره‌های بعدی با رفع نواقص و استفاده از خرد جمعی و حمایت بیشتر فدراسیون و جذب حامیان مالی جداگانه برای والیبال ساحلی، لیگ برتر را به صورت بهتری برگزار کرد.

سرمربی تیم والیبال ساحلی شهداب یزد با اشاره به ضرورت جذب حامیان مالی و باشگاه‌های قوی برای افزایش اعتبار و جایگاه لیگ برتر ساحلی، ادامه داد: با ورود باشگاه‌های معتبر، قطعا دغدغه مالی بازیکنان به حداقل خواهد رسید و این کار باعث پیشرفت بیشتر والیبال ساحلی ایران خواهد شد. از سوی دیگر جذب منابع مالی برای لیگ برتر سبب خواهد شد که جوانان بیشتری جذب این رشته زیبا شوند و پشتوانه‌سازی برای تیم‌های ملی از دل لیگ صورت گیرد.

سلاق تاکید کرد: نکته مهم دیگر برای پویایی و جذابیت لیگ، تحت پوشش قرار گرفتن از طریق پخش زنده تلویزیونی این مسابقات و همچنین حمایت بیشتر مسئولین فدراسیون والیبال است. این کار باعث افزایش اعتبار لیگ و انگیزش شرکت کنندگان در این رقابت‌ها خواهد شد.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال ساحلی در پایان با اشاره به اینکه از استان گلستان تیمی در لیگ برتر والیبال ساحلی سال ۱۴۰۰ حضور ندارد، گفت: حضور نداشتن هیچ تیمی از استان گلستان در دوره اول لیگ برتر ساحلی با وجود خیل عظیم بازیکنان ساحلی عنوان دار، از نکات عجیب این دوره از رقابت‌ها است. از سوی دیگر حضور باشگاه‌های معتبری همچون هورسان رامسر و شهداب یزد از نکات مثبت این دوره است.

سلاق تاکید کرد: در مجموع لازمه پیشرفت والیبال ساحلی برنامه‌ریزی بلندمدت و میان‌مدت مخصوصا بر روی جوانان مستعد، تامین مالی بازیکنان، برگزاری منظم و پر تعداد مسابقات داخلی و شرکت در تورهای معتبر بین‌المللی است.

مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال ساحلی روز جمعه ۲۶ شهریورماه با معرفی هشتم تیم صعود کننده به مرحله نهایی به پایان رسید.

بدین ترتیب تیم‌های موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا بهشهر، پیکان بندر دیر، شهداب یزد، رعد پدافند تهران، هورسان رامسر، مقاومت گلساپوش یزد و سروقامتان بابل با قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا هشتم جدول لیگ برتر ساحلی به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر ساحلی والیبال ساحلی شهداب یزد رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی