Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@15:08:09 GMT

قابلیت جدید در کلاب هاوس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۱۹۱

قابلیت جدید در کلاب هاوس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کلاب هاوس تنها اپلیکیشنی برای گوش کردن به سخنرانی افراد معروف نیست و اتاقهای مختلفی از جمله اتاقهایی دارد که کاربران در آنجا می توانند مکالمات خصوصی با دوستانشان داشته باشند.

جین مانچون وونگ، محقق اپلیکیشنها که قابلیتهای آزمایشی مخفی در آنها را کشف می کند، به تازگی پی برده است کلاب هاوس روی شیوه جدیدی برای دعوت کاربر از مخاطبانش برای داشتن یک مکالمه صوتی کار می کند که "ویو" (Wave) نام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این قابلیت به صورت عمومی منتشر شود، کلاب هاوس یک دکمه "ویو" را در پروفایل کاربران اضافه خواهد کرد و کاربر با زدن روی آن به دوستانش اطلاع می دهد مایل است با آنها مکالمه صوتی داشته باشد و اگر آنها پاسخ دهند، کلاب هاوس تنها یک اتاق برای کاربر باز می کند.

بر اساس گزارش انگجت، کلاب هاوس به عنوان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی صوتی برای iOS شروع به فعالیت کرد و در ابتدا کاربران باید برای پیوستن به آن در لیست انتظار می ماندند و ورود به آن تنها با دعوت امکان پذیر بود.   با این حال نسخه اندروید کلاب هاوس چند ماه پیش منتشر شد و این شبکه اجتماعی صوتی به روی همه گشوده شد.

شخصیتهای مشهوری مانند ایلان ماسک و مارک زاکربرگ پیش از این با برگزاری گفت و گو در اتاقهایی با حضور مخاطبان عمومی، از این پلتفرم استفاده کرده بودند. این قابلیت در دست طراحی استفاده از کلاب هاوس را توسعه بخشیده و کاربران را متقاعد می کند برای صحبت با دوستان و خانواده شان از اپلیکیشن دیگری استفاده نکنند.

پربیننده ترین پیش‌ بینی بازار موبایل با قرار گرفتن در صدر واردات کالا / قیمت موبایل در آغاز فصل آموزش به کدام سو می‌ رود؟ هشدار به استفاده کنندگان از مرورگر کروم ایرانیان از کدام شبکه های اجتماعی استفاده می کنند؟ اکانت‌های مایکروسافت دیگر به‌پسورد نیاز ندارند همراه اول ویژه جوانان و دانشجویان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کلاب هاوس کلاب هاوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکوهای داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

وی افزود: از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب نمودند تشکر می‌کنم.

زارع پور در پایان گفت: این حرکت با فتوای محکم رهبر انقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.

کد خبر 6096805 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • هوش مصنوعی iOS ۱۸ را زیر و رو می‌کند
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان + فیلم
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران
  • ویدیو/ ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام