Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:51:12 GMT

تجلیل از ورزشکاران پارالمپیکی فارس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۲۵۲

تجلیل از ورزشکاران پارالمپیکی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در رقابتهای پارالمپیک توکیو ۵ ورزشکار استان فارس شرکت کرده بودند که مهدی اولاد ورزشکار روشندل استان موفق به کسب مدال طلای پرتاب وزنه و نقره پرتاب دیسک شد، ساره جوانمردی نیز مدال طلای تپانچه  ۱۰ متر را  برگردن آویخت.

همچنین علی اصغر جوانمردی ورزشکار شیرازی در رشته پرتاب وزنه با یک سانتیمتر اختلاف نسبت به نفر سوم به مقام چهارم پارالمپیک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی کمالی دیگر ورزشکار فارسی نیز به همراه تیم ملی بسکتبال با ویلچر به مقام نهم دست یافت و سمیرا ارم در رشته تیراندازی موفق به کسب مقام نشد.

در مراسمی که امروز در استانداری فارس برگزار شد از تمامی این ورزشکاران قهرمان استان فارس  تجلیل شد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشکار شیراز پرتاب دیسک پارالمپیک مهدی اولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!