Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@00:16:08 GMT

فریده و قادر تهران را به هم ریختند / بازداشت زوج بی آبرو

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۴۲۵۹

فریده و قادر تهران را به هم ریختند / بازداشت زوج بی آبرو

 سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: سی و یکم مرداد ماه پرونده ای از کلانتری 103 گاندی به همراه یک متهم به نام «قادر» به اتهام سرقت موتورسیکلت برای پیجویی و کشف جرم ارجاع شد.

به گزارش رکنا، وی افزود: براساس پرونده جمع آوری شده، متهم با یک دستگاه موتورسیکلت هوندا در خیابان میرداماد با یک دستگاه خودرو 206 تصادف می‌کند که طی استعلام به عمل آمده از موتورسیکلت مشخص می شود که موتور مسروقه است؛  متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت می شود که در تحقیقات تکمیلی و پلیسی اعلام می کند که به همراه همسرم به نام «فریده» دو دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید و کی تی ام را سرقت و به فردی به هویت «سامان» داده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن و شوهر سارق، دستگیر شدند

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی اظهار داشت: کارآگاهان پس از هماهنگی با مرجع قضائی و راهنمایی متهم به محدوده خیابان آزادی اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سامان می شوند که در بازرسی از مخفیگاه وی دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه و یک دستگاه گوشی آیفون سرقتی کشف و ضبط می شود.

دستخال گفت: سامان در بازجویی ها اظهار داشت دو دستگاه موتورسیکلت را از «قادر» گرفته‌ام؛ پس از تشریفات قضائی، همسر قادر نیز دستگیر و  پس از تحقیقات، زوج متهم به همراه مالخر، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت اخبار حوادث شوهر سارق دستگیر موتورسیکلت مسروقه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی قیمت عکس بازار آزاد علیرضا خمسه علیرضا خمسه در آمریکا قتل فال قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سرقت از مزون لباس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و در جریان آن با بررسی دوربین‌های مداربسته محل سرقت، مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه است با همدستی دو نفر دیگر، در ساعات نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده و آن را در این فضا آگهی کرده‌اند. همین سرنخ مقدمه‌ای برای دستگیری این افراد شد.

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پس از اخذ مجوزهای قضایی و با به‌کارگیری شیوه‌های پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان را دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستانش را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان گفت:‌متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران